Connect with us

ΕΛΛΑΔΑ

Υποχρεωτικός εφοδιασμός αλυσίδων, αντιολισθητικών μέσων ή χιονολάστιχα

Δημοσιεύθηκε

στις

Υποχρεωτικός καθίσταται ο εφοδιασμός όλων των οχημάτων που κυκλοφορούν στην Ελλάδα με αντιολισθητικά μέσα ή ειδικά ελαστικά, με στόχο την προστασία των οδηγών όταν κυκλοφορούν σε χιονισμένο ή παγωμένο οδικό δίκτυο.

Με σκοπό τη θωράκιση των οδηγών από τις έντονες χιονοπτώσεις, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών κατέστησε υποχρεωτικό τον εφοδιασμό όλων των οχημάτων με αντιολισθητικές αλυσίδες ή ανάλογα αντιολισθητικά μέσα.

Ειδικότερα, με απόφαση του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλου, η οποία δημοσιεύτηκε στα τέλη Μαρτίου στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, επιβάλλεται στους ιδιοκτήτες  των αυτοκινήτων όλων των κατηγοριών η υποχρέωση εφοδιασμού των οχημάτων τους με αντιολισθητικές αλυσίδες ή άλλα ανάλογα αντιολισθητικά μέσα, εφόσον το όχημα δεν φέρει ειδικά ελαστικά (χιονολάστιχα).

Ποια είναι τα αντιολισθητικά μέσα που οφείλουν να έχουν οι οδηγοί;

Ως «αντιολισθητικά» νοούνται οι αντιολισθητικές αλυσίδες ή οι χιονοκουβέρτες.

Διαφορετικά, οι οδηγοί πρέπει να εξοπλίζουν το όχημά τους με ελαστικά για χρήση σε συνθήκες χιονόπτωσης. Δηλαδή, τα χειμερινά ελαστικά (χιονολάστικά), τα οποία φέρουν τη σήμανση του «αλπικού» συμβόλου και τον χαρακτηρισμό M+S.

Από πότε είναι υποχρεωτικά τα αντιολισθητικά μέσα;

Όπως αναγράφεται στην υπουργική απόφαση, οι οδηγοί πρέπει να έχουν είτε αντιολισθητικές αλυσίδες, είτε χιονολάστιχα από τον Οκτώβριο έως τον Απρίλιο κάθε έτους, σε εθνικό ή περιφερειακό επίπεδο της χώρας.

Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο οι οδηγοί δεν χρειάζεται να έχουν τοποθετημένα τα προαναφερθέντα αντιολισθητικά στο αυτοκίνητό τους.

Τα αντιολισθητικά μέσα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα carandmotor.gr, πρέπει να βρίσκονται μέσα στο αυτοκίνητο (και στη συνέχεια να τοποθετηθούν) μόνο εφόσον εκδοθεί ανακοίνωση από τις κατά τόπους αρμόδιες Διευθύνσεις της Αστυνομίας ή της Τροχαίας, σε περίπτωση που οι τελευταίες θεωρήσουν ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι ασφαλείας.

Ποιες είναι οι υποχρεώσεις των οδηγών;

  1. Εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές όπου έχουν τεθεί σε ισχύ έκτακτα μέτρα από την Τροχαία, οι οδηγοί πρέπει να εφοδιάσουν τα οχήματά τους με αντιολισθητικά μέσα.
  2. Πρέπει να γνωρίζουν τον τρόπο τοποθέτησης και λειτουργίας των αντιολισθητικών που βρίσκονται στα οχήματά τους, για να είναι εξασφαλισμένη η ορθή χρήση τους.
  3. Να προσαρμόζουν την οδήγησή τους, όταν χρησιμοποιούνται αντιολισθητικά, ανάλογα με τις επικρατούσες συνθήκες και τις προδιαγραφές των οχημάτων και των αντιολισθητικών, με γνώμονα την προάσπιση της οδικής κυκλοφορίας και ασφάλειας.
  4. Οι Οι ελεγκτικές αρχές οφείλουν να διεξάγουν οπτικό έλεγχο αναφορικά με την ύπαρξη κατάλληλων αντιολισθητικών, εφόσον το όχημα κυκλοφορεί σε περιοχές που έχει εκδοθεί απόφαση από τις αστυνομικές αρχές

Οδηγίες τοποθέτησης και τεχνικές προδιαγραφές

  1. Τα αντιολισθητικά πρέπει είναι κατάλληλα για το συγκεκριμένο όχημα και τις διαστάσεις των ελαστικών στις οποίες τοποθετούνται.
  2. Τα αντιολισθητικά τοποθετούνται: α. Και στα δυο ελαστικά του κινητήριου άξονα του οχήματος. Εφόσον το όχημα διαθέτει κίνηση σε παραπάνω από έναν άξονα, τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του εργοστασίου κατασκευής του οχήματος.
    -Εφόσον δεν υφίστανται οδηγίες και είναι διαθέσιμο μόνο ένα ζευγάρι αντιολισθητικών, τα αντιολισθητικά τοποθετούνται στον εμπρόσθιο άξονα. Αν υπάρχει και δεύτερο ζευγάρι, αυτά τοποθετούνται ταυτόχρονα και στον οπίσθιο άξονα.
    -Εφόσον το όχημα διαθέτει διπλά ελαστικά στον κινητήριο άξονα (4 ελαστικά στον άξονα) τα αντιολισθητικά τοποθετούνται ανάλογα με τις οδηγίες του κατασκευαστή οχήματος ή αν δεν υφίστανται τέτοιες, στα εξωτερικά ελαστικά της κάθε πλευράς.
    β. Πρέπει να τοποθετούνται σε κατάλληλο και ασφαλές σημείο του οδικού δικτύου που δεν δημιουργεί εμπόδια στην οδική κυκλοφορία λαμβάνοντας όλα τα απαραίτητα μέτρα σύμφωνα με τον Κ.Ο.Κ. (π.χ. προειδοποιητικό τρίγωνο σε ικανή απόσταση).
    γ. Πρέπει να τοποθετούνται άμεσα μόλις ο οδηγός αντιληφθεί ότι το οδόστρωμα είναι ολισθηρό και όχι αφού ακινητοποιηθεί ή εκτραπεί το όχημα λόγω ολισθηρότητας του οδοστρώματος.
  3. Τα αντιολισθητικά, πρέπει να βρίσκονται στο όχημα σε μέρος κατάλληλο και προσιτό για την άμεση και ευχερή χρησιμοποίησή τους σε περίπτωση ανάγκης. Εφόσον για την τοποθέτησή τους απαιτούνται ειδικά εργαλεία, αυτά πρέπει να ευρίσκονται στο όχημα. Η συσκευασία ή το κυτίο που περιέχει τα αντιολισθητικά πρέπει να αναφέρουν τις διαστάσεις των ελαστικών για τα οποία είναι κατάλληλα ώστε να μπορεί να διαπιστωθεί από τους ελεγκτικούς μηχανισμούς η συμβατότητά τους με το όχημα που τα φέρει.
  4. Τα αντιολισθητικά, για να είναι αποτελεσματική η χρήση τους, με ευθύνη των ιδιοκτητών και των οδηγών των αυτοκινήτων, είναι πάντοτε σε άριστη κατάσταση και ορθά συντηρημένα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή τους.

Πρόστιμο

Όσοι δεν συμμορφώνονται με τα ανωτέρω τιμωρούνται με πρόστιμο ύψους 80 ευρώ.

ΕΛΛΑΔΑ

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της – Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος; Η κυβέρνηση Μητσοτάκη να αναλάβει τις ευθύνες της-Γνώριζε το πρόβλημα στα τρένα αλλά δεν έκανε τίποτα-Ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση οι δηλώσεις Γεωργιάδη

«Είναι αδιανόητο γεγονός το ότι χάθηκαν άνθρωποι στη κεντρική σιδηροδρομική γραμμή της χώρας με αυτό τον τραγικό τρόπο. Απαιτείται σεβασμός στα θύματα και στην αλήθεια. Τίποτα δεν πρέπει να συγκαλυφθεί», τόνισε ο Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-Π, βουλευτής Δράμας Θεόφιλος Ξανθόπουλος, μιλώντας στην εκπομπή Restart του Attica tv.

«Η κυβέρνηση προσπαθεί να διαχύσει την ευθύνη σε όλους, γενικώς και αορίστως. Εδώ υπάρχει ένα συγκεκριμένο ζήτημα. Δύο τρένα κινούνται επί 12 λεπτά αντίθετα στην ίδια γραμμή και κανείς δεν το αντιλήφθηκε. Είχαν προηγηθεί εξώδικες οχλήσεις στον ΟΣΕ. Ο επικεφαλής για το έργο ασφάλειας παραιτήθηκε. Οφείλει η κυβέρνηση να αντιμετωπίσει το πρόβλημα και να αναλάβει τις ευθύνες σας. Έχουμε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα για το οποίο δεν έκανε τίποτα», συμπλήρωσε.

Ο κ. Ξανθόπουλος είπε ακόμη ότι το θέμα δεν εξαντλείται με την παραίτηση του κ. Καραμανλή και  υπογράμμισε ότι η ανάληψη της πολιτικής ευθύνης από εκείνον δεν μπορεί να απορροφήσει την πολιτική ευθύνη της κυβέρνησης. «Υπάρχουν πολλά ακόμη ζητήματα που ώθησαν σε αυτό το αποτέλεσμα. Γατί δεν προχώρησαν οι συμβάσεις, γιατί  δεν έμειναν οι δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς», υπογράμμισε ενώ αναφερόμενος στις δηλώσεις του κ. Γεωργιάδη τις αποκάλεσε ανατριχιαστικές με πιθανή ποινική διάσταση.

Απαντώντας σε ερώτηση για το τι έκανε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ο κ. Ξανθόπουλος, υπενθύμισε ότι  ολοκληρώθηκε η διπλή ηλεκτροδοτούμενη γραμμή Αθήνας-Θεσσαλονίκης που δεν υπήρχε και ότι ξεκόλλησε το έργο της σύμβασης για την  τηλεδιοίκηση που είχαν κολλήσει. «Αυτή η σύμβαση δεν υλοποιήθηκε ποτέ και η ευθύνη ανήκει στη ΝΔ. Βάλαμε δύο σταθμάρχες στους μεγάλους σταθμούς.

Και προσπαθήσαμε να κρατήσουμε όρθιο ον ΟΣΕ από πλευράς προσωπικού. Σηκώσαμε τις αμαρτίες, τις ανεπάρκειες δεκαετιών. Όταν όμως δημιουργείται εικόνα απαξίωσης του ΟΣΕ, υπάρχει παραίτηση και σήψη. Αν δεν υπάρξει αναγκαία χρηματοδότηση και ενίσχυση του προσωπικού του Οργανισμού θα παρουσιάζονται τέτοια φαινόμενα», σημείωσε.

Τέλος ο κ. Ξανθόπουλος, επανέλαβε ότι ο πρωθυπουργός με την απαράδεκτη επιστολή του στον Εισαγγελέα του Αρείου πάγου, του κάνει υποδείξεις στο έργο του ως μη όφειλε.​

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ
ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ
ΤΟΜΕΑΡΧΗΣ ΔΙΚΑΙΟΣΎΝΗΣ
Κ.Ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Οδύνη και σοκ για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος στον Aθήνα 9,84: Οδύνη και σοκ για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών-Η σκέψη μας στους συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματίες-Στοιχειώδες η ύπαρξη συστήματος προειδοποίησης

«Οδύνη και σοκ για όλους μας. Η σκέψη μας είναι στους συγγενείς των θυμάτων και τους τραυματισμένους καθώς και σε όλους που επιχειρούν στο τόπο του δυστυχήματος. Είναι τραγική στιγμή για όλη τη χώρα και μας θέτει προ των ευθυνών μας ως κοινωνία και ως πολιτικό σύστημα για να επαναπροσδιορίσουμε τους στόχους και τα μέσα υλοποίησης τους», είπε ο βουλευτής Δράμας και Τομεάρχης Δικαιοσύνης του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Θ. Ξανθόπουλος, μιλώντας στον Αθήνα 9,84 για την σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών,

«Πρέπει να δούμε τι μπορούσε να γίνει και δεν έγινε, Σήμερα που μπορούμε παρακολουθούμε με GPS σχεδόν τα πάντα πως είναι δυνατόν να μην υπάρχουν παρόμοια μέσα στο τρένο; Είναι στοιχειώδες να υπάρχει σύστημα προειδοποίησης στις σιδηροδρομικές συγκοινωνίες», συμπλήρωσε.

Χαρακτήρισε μάλιστα οδυνηρή ιστορία  την υπόθεση του σιδηροδρόμου στην Ελλάδα και επισημαίνοντας ότι «στη Δράμα έχουμε πολύ σοβαρό θέμα με την χάραξη της σιδηροδρομικής Εγνατίας η οποία παρακάμπτει τι Σέρρες και τη Δράμα θέτοντας εν αμφιβόλω την βιωσιμότητα του εγχειρήματος. Πράγμα αδιανόητο», όπως είπε.

Απαντώντας τέλος σε ερωτήσεις για το θέμα με τον Π. Πoλάκη, σημείωσε ότι διευθετήθηκε με μια ζυγισμένη και ισορροπημένη απόφαση των αρμοδίων θεσμικών οργάνων του κόμματος, και κάλεσε την κυβέρνηση να κοιτάξει τι δικές της «πομπές» με τα 9 δις ευρώ απευθείας αναθέσεις, τα φαινόμενα Πάτση, Χεiμάρρα, Νικολάου για την οποία κινείται η διαδικασία ποινική διερεύνησης. ​

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΕΛΛΑΔΑ

Συγκρούστηκαν τρένα έξω από τη Λάρισα! Εγκλωβισμένους και τραυματίες!

Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη κηρύσσεται τριήμερο πένθος

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

 1 Μαρτίου 2023, 06:01:13 / Τελευταία Ενημέρωση: 10:31 / Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Με απόφαση του Κυριάκου Μητσοτάκη κηρύσσεται τριήμερο πένθος για τα θύματα της σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη, ενώ ο πρωθυπουργός μεταβαίνει στη Λάρισα.

Συγκεκριμένα, με απόφαση του Πρωθυπουργού κηρύσσεται τριήμερο εθνικό πένθος για τα θύματα του σιδηροδρομικού δυστυχήματος των Τεμπών από την 1η έως και την 3η Μαρτίου 2023 με μεσίστια έπαρση σημαίας σε όλα τα δημόσια κτίρια και αναστολή των δημοσίων εορταστικών εκδηλώσεων.

 

Τραγωδία με 36 νεκρούς και 66 τραυματίες από τη σύγκρουση τρένων κοντά στα Τέμπη

Σε 36 ανέρχονται μέχρι στιγμής οι επιβεβαιωμένοι νεκροί εξαιτίας της σύγκρουσης επιβατικής αμαξοστοιχίας με εμπορευματική, αργά το βράδυ της Τρίτης στην περιοχή Ευαγγελισμός, κοντά στα Τέμπη, σύμφωνα με νεότερη ενημέρωση από τον εκπρόσωπο Τύπου του Πυροσβεστικού Σώματος, τον πύραρχο Βασίλη Βαθρακογιάννη. Παράλληλα 66 άτομα νοσηλεύονται σε νοσοκομεία, εκ των οποίων οι 60 σε απλές κλίνες και οι υπόλοιποι 6 σε ΜΕΘ.

Όπως τόνισε ο κ. Βαθρακογιάννης η επιχείρηση έρευνας για τον εντοπισμό εγκλωβισμένων ατόμων, στον τόπο του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στην είσοδο της κοιλάδας των Τεμπών παραμένει σε εξέλιξη.

Όλες οι ενέργειες των πυροσβεστών που επιχειρούν στο σημείο επικεντρώνονται στα 3 πρώτα βαγόνια της επιβατικής αμαξοστοιχίας υπογράμμισε ο κ. εκπρόσωπος του ΠΣ προσθέτοντας ότι τα γερανοφόρα οχήματα δημιουργούν τις προϋποθέσεις για πρόσβαση και πλήρη έλεγχο στο εσωτερικό των βαγονιών.

Παράλληλα σημείωσε ότι στο σημείο του δυστυχήματος επιχειρούν 150 πυροσβέστες, συμπεριλαμβανομένων στελεχών της Ειδικής Μονάδας Αντιμετώπισης Καταστροφών και της Ειδικής Μονάδας Δασικών Επιχειρήσεων, με 17 οχήματα και 4 γερανοφόρα, ενώ το ΕΚΑΒ συνεχίζει να συνδράμει με 30 ασθενοφόρα.

Από την πλευρά της, η εκπρόσωπος Τύπου της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, τόνισε ότι για το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα έχουν διατεθεί αστυνομικοί υπηρεσιών της Διεύθυνσης αστυνομίας Λάρισας ενώ έχει μεταβεί κλιμάκιο της Διεύθυνσης Εγκληματολογικών Ερευνών Αθήνας και Θεσσαλονίκης για να συνδράμει τις τοπικές αστυνομικές Αρχές.

Η διαδικασία αναγνώρισης και ταυτοποίησης των θυμάτων, στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας συνεχίζεται παρουσία αξιωματικών και ειδικών ψυχολόγων της Ελληνικής Αστυνομίας.

Υπενθυμίζονται οι τηλεφωνικοί αριθμοί 2410683175 και 76 της Διεύθυνσης Αστυνομίας Λάρισας στους οποίους μπορούν να καλούν οι οικείοι και οι συγγενείς των επιβατών προκειμένου να πάρουν πληροφορίες για τους επιβάτες που μετακινήθηκαν με ασφάλεια στη Θεσσαλονίκη καθώς και για όσους έχουν μεταφερθεί σε νοσοκομεία.

01 Μαρτίου 00:48

Εκτροχιασμός τρένου έλαβε χώρα αργά το βράδυ της Τρίτης έξω από τη Λάρισα, κοντά στον Ευαγγελισμό.

Συναγερμός έχει σημάνει στις Αρχές.

Η αμαξοστοιχία που εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Λάρισα και αναχώρησε στις 19:22 εκτροχιάστηκε έξω από τη σήραγγα των Τεμπών στο ύψος του χωριού Ευαγγελισμός.

Ο εκτροχιασμός σημειώθηκε λίγο μετά τις 23:00, όταν εμπορική αμαξοστοιχία συγκρούστηκε με επιβατική και σύμφωνα με το onlarissa.gr, στο σημείο εκδηλώθηκε φωτιά.

Αναφορές για πολλούς τραυματίες

Αυτόπτες μάρτυρες κάνουν λόγο για εγκλωβισμένους και τραυματίες επιβάτες.

Όπως αναφέρει η ΕΡΤ, έχουν εκτροχιαστεί τρία βαγόνια.

Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της Αστυνομίας αλλά και της Πυροσβεστικής, αλλά και ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ προκειμένου να συνδράμουν στον απεγκλωβισμό των επιβατών και να παραλάβουν τους τραυματίες.

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Καλό παράδεισο στην Μαρία μας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δραμινός χειριστής έχασε τη ζωή του πέφτοντας με το τάμπερ από ύψος 150 μ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Το Νοσοκομείο Δράμας οδεύει με μαθηματική ακρίβεια στη μετατροπή του σε Κέντρο Υγείας

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Η Αναστασία Χασαπάκη υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Μικροί Κύριοι – Μικρές Κυρίες “Η δύναμη της φιλίας”

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Έκθεση Τροφίμων και Ποτών της ΑΜ-Θ στο Μετρό του Συντάγματος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Δεν θα προχωρήσουμε με σύνθημα το “πάμε και όπου βγει”…

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Έκθεση τροφίμων και ποτών της Περιφέρειας ΑΜΘ στο σταθμό του Μετρό στο Σύνταγμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Έμφαση στην «άλλη Ελλάδα» στη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Στάση εργασίας του Φαρμακευτικού Συλλόγου Δράμας στην απεργία της Τετάρτης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

ΚΑΟΔ- Α.Ο  ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΣ  78-56: Μια ανάσα από την επίτευξη του στόχου της πρωτιάς

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Ανέγερση νέου διδακτηρίου, Γυμνασίου – Λυκείου, Καλαμπακίου

Δημοτικές 202319 ώρες πριν

Project για τη Δράμα: Η τριλογία της αποτυχίας: Ένα μνημείο. Ένα περίπτερο. Ένας Δήμος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ανασύρθηκε νεκρή γυναίκα από πηγάδι στο Φωτολίβος Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Κ.Α.Ο.Δ. – Α.Ο. Γαλάτιστας: Την Κυριακή στις 17:00 στο  Δ. Κραχτίδης

Δημοτικές 202319 ώρες πριν

Project για τη Δράμα: Η τριλογία της αποτυχίας: Ένα μνημείο. Ένα περίπτερο. Ένας Δήμος

Εκλογές 20232 ημέρες πριν

“Επανεκκίνηση για τη Δράμα” Επίσκεψη στο Μουσείο Τρένων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Σοβαρός κίνδυνος για χιλιάδες διαβητικούς ασθενείς της Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

“ΔΡΑΣΗ”: Την πρόληψη στον τόπο μας θα την κάνουμε πράξη μαζί

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Διορίζονται 43 υπάλληλοι στο Σωφρονιστικό Κατάστημα Κράτησης Νικηφόρου

Βουλευτικές 20233 ημέρες πριν

Συνάντηση με την Πυροσβεστική ηγεσία πραγματοποίησε ο Δημήτρης Κυριαζίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Αλλαγή ώρας: Ξημερώματα Κυριακής 26 Μαρτίου γυρνάμε τους δείκτες

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Στο τελευταίο παιχνίδι της χρονιάς η νίκη είναι μονόδρομος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ανασύρθηκε νεκρή γυναίκα από πηγάδι στο Φωτολίβος Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Θ. Ξανθόπουλος: Οι δήθεν «ποινές – χάδι» είναι στη φαντασία του κ. Τσιάρα

Εκπαιδευτικά2 εβδομάδες πριν

Ανέγερση νέου διδακτηρίου, Γυμνασίου – Λυκείου, Καλαμπακίου

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

ΚΑΟΔ- Α.Ο  ΓΑΛΑΤΙΣΤΑΣ  78-56: Μια ανάσα από την επίτευξη του στόχου της πρωτιάς

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κήρυξη 24ωρης απεργίας στο Δημόσιο την Πέμπτη, 16 Μαρτίου 2023

Δημοτικές 20233 εβδομάδες πριν

Ενώνουμε τη Δράμα: Η Αναστασία Χασαπάκη υποψήφια στην Κοινότητα Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Έμφαση στην «άλλη Ελλάδα» στη μεγαλύτερη Διεθνή Τουριστική Έκθεση ITB

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών