Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Τη Δευτέρα 22 Ιουλίου 2024 οι Κοινωνικές Υπηρεσίες του δήμου Δράμας διένειμαν σε εξήντα εννέα (69) ευάλωτες οικογένειες, διατακτικές συνολικής αξίας 3.000,00 ευρώ προσφορά της εταιρείας enaonEDA.

Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής και Δημόσιας Υγείας, Σοφία Τσακιρίδου,   ανέφερε ότι η κοινωνική πολιτική αποτελεί πρωταρχικό μέλημα της δημοτικής αρχής, κι ότι είναι θετική σε παρόμοιες πρωτοβουλίες που προάγουν την αλληλεγγύη και την ανιδιοτελή προσφορά σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη, κι ευχήθηκε σε όλους τους παρευρισκόμενους καλό καλοκαίρι.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Θ. Ξανθόπουλος: Πρωτοφανής η ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει έγκαιρα και οργανωμένα στην πυρκαγιά του Φαλακρού που κατακαίει εδώ και 7 μέρες, χιλιάδες στρέμματα-Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες στην αντιμετώπιση της καταστροφικής φωτιάς

    Μεγάλη ανησυχία και σοβαρά αναπάντητα έως τώρα ερωτήματα προκαλεί στους κατοίκους της Δράμας αλλά και ολόκληρης της χώρας η πρωτοφανής ανικανότητα του κρατικού μηχανισμού να δράσει οργανωμένα και συντονισμένα από τη πρώτη στιγμή, ώστε να θέσει υπό έλεγχο την πυρκαγιά στο Φαλακρό που έχει κάψει τις τελευταίες 7 ημέρες πάνω από 11.000 στρέμματα δασικής έκτασης προκαλώντας τεράστια οικολογική καταστροφή.

    Συγκεκριμένα αν και η πυρκαγιά εκδηλώθηκε στην Τετάρτη 17 Ιουλίου, έως την Κυριακή 21 Ιουλίου, δηλαδή για 4 και πλέον ημέρες, δεν είχε γίνει ούτε έγκαιρη ούτε συστηματική χρήση των εναέριων μέσων  κατάσβεσης, όπως απαιτείται σε δασικές πυρκαγιές που εκτυλίσσονται σε δύσβατες και κρημνώδεις περιοχές, όπου δεν είναι εύκολη η πρόσβαση επίγειων πυροσβεστικών δυνάμεων. Αντί αυτού, εμφανίστηκαν μόλις δύο ελικόπτερα την δεύτερη ημέρα της πυρκαγιάς, τα οποία και αποχώρησαν στη συνέχεια με αποτέλεσμα να ενισχυθεί η φωτιά από τους ισχυρούς ανέμους που έπνεαν στην περιοχή και να λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις, παρά τις τεράστιες προσπάθειες των πυροσβεστών και των εθελοντών δασοπυροσβεστών που είχαν σπεύσει στην περιοχή.

    Τα ερωτήματα για την απαράδεκτη αυτή στάση όσων έχουν την ευθύνη της πολιτικής προστασίας και συντονίζουν το έργο της δασοπυρόσβεσης, διογκώνονται και πληθαίνουν από το γεγονός ότι για αποσταλούν τελικά την Κυριακή 21 Ιουλίου, πέμπτη ημέρα της πυρκαγιάς, επαρκή εναέρια μέσα, χρειάστηκε, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, να υπάρξουν “κραυγές αγωνίας όλων μας και τεράστιες πιέσεις προς τους αρμόδιους φορείς της κυβερνησης..”!

    Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις σήμερα, Τρίτη, 22 Ιουλίου, σύμφωνα με δηλώσεις του Αντιπεριφερειάρχη Δράμας, χρησιμοποιήθηκαν από το πρωί επαρκή εναέρια μέσα(τρία αεροπλάνα και τρία ελικόπτερα) ενώ ενισχύθηκαν σημαντικά και τα πεζοπόρα τμήματα δασοπυρόσβεσης.

   Οι πολίτες της Δράμας, απαιτούν από τους αρμόδιους πλήρη ενημέρωση για τα πεπραγμένα τους. Και ζητούν να υπάρξει ουσιαστικός και ενδελεχής έλεγχος για τις σοβαρές αστοχίες, την λανθασμένη αξιολόγηση και την έλλειψη σοβαρού επιχειρησιακού σχεδιασμού στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Δεν είναι κόστος η πυροπροστασία, η ζωή του λαού έχει αξία.

Αντιπροσωπεία της ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ και της ΚΝΕ με επικεφαλής τη Γραμματέα Μαρία Μάλλη, χθες το απόγευμα βρέθηκε στην περιοχή του όρους «Φαλακρό» απέναντι από τις κορφές Δόντι και Βάρδενα, σε υψόμετρο 1.200 – 2.100μ όπου εξακολουθεί να μαίνεται η πυρκαγιά εδώ και επτά μέρες.

Τα στελέχη του ΚΚΕ ενημερώθηκαν από αξιωματικούς της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας και συνομίλησαν με πυροσβέστες για τις δύσκολες συνθήκες της επιχείρησης.

Διαπιστώθηκε η τεράστια οικολογική καταστροφή που συντελείται στο Φαλακρό Δράμας καθώς η μεγάλη πυρκαγιά μέχρι στιγμής έχει κάψει πάνω από 11.000 στρέμματα. Η παντελής έλλειψη πτητικών μέσων για δυο μέρες, Παρασκευή και Σάββατο, που αποσύρθηκαν για να κατασβέσουν άλλη πυρκαγιά, ανέδειξαν για μια ακόμη φορά το πρόβλημα της ετοιμότητας του κράτους απέναντι στις δασικές πυρκαγιές, με αποτέλεσμα το πύρινο μέτωπο να φουντώσει καθώς το δάσος είναι δύσβατο και οι λιγοστές επίγειες δυνάμεις δεν μπορούσαν να προσεγγίσουν.

Το έργο των πυροσβεστών είναι ιδιαίτερα  δύσκολο και η καταπόνηση μεγάλη.

Επανέρχονται επιτακτικά όσα το ΚΚΕ όλα τα χρόνια επισημαίνει για την αναγκαιότητα της πρόληψης και των μέτρων διαχείρισης και προστασίας των  δασών. Την απόλυτη ανάγκη στελέχωσης τόσο των  Πυροσβεστικών Υπηρεσιών με μόνιμες προσλήψεις πολύ πάνω από το οργανόγραμμα των υπηρεσιών αυτών, που ούτε αυτό δεν τηρείται, όσο και του Δασαρχείου και της Δασικής υπηρεσίας που μπορούν να διαμορφώσουν συνθήκες προσέγγισης τέτοιων περιοχών, ώστε να μην είναι απροσπέλαστες και να ελέγχονται.

Η απομάκρυνση καύσιμης ύλης, που είναι πυριτιδαποθήκη για τα βουνά μας, οι αντιπυρικές ζώνες είναι εργασίες που δεν γίνονται μες στη φωτιά αλλά μ’ έναν ολοκληρωμένο σχεδιασμό και στελέχωση αυτών των υπηρεσιών. Μεγάλες οι ευθύνες και της Περιφέρειας που περιμένει αφού εκδηλωθεί το πρόβλημα για να κάνει παρεμβάσεις αντί να προχωράει σχεδιασμένα στη διάνοιξη δρόμων που θα βοηθούν στην προσέγγιση περιοχών.

Μιλώντας με ανθρώπους της περιοχής επισημάνθηκαν και οι συνέπειες της απομάκρυνσης – ξεκληρίσματος κτηνοτρόφων των παρυφών του Φαλακρού, που με τη δική τους παρουσία και δραστηριότητα βοηθούσαν στη διατήρηση μονοπατιών και συνέβαλαν στον έλεγχο της περιοχής.

Οι ευθύνες όλων των κυβερνήσεων αλλά και της Περιφέρειας είναι μεγάλες γιατί τη χρηματοδότηση της Πολιτικής Προστασίας για τις αναγκαίες μελέτες, έργα κ.λπ. των βασικών φορέων υλοποίησης του σχεδιασμού Πυροσβεστικής – Δασικής Υπηρεσίας, συνεχίζουν να τις θεωρούν οικονομικό «βάρος» στον κρατικό προϋπολογισμό.

Η ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ επισημαίνει ότι χρειάζεται η ενίσχυση κατεπειγόντως των δυνάμεων κατάσβεσης, ώστε να έχουμε άμεσα αποτελέσματα καθώς και να παρθούν όλα τα αναγκαία μέτρα προστασίας του λαού και των δασών.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Δράμα την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 21:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 εβδομάδες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Απολογισμός των πρώτων 100 ημερών της θητείας του Δημάρχου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Κέντρο Ερμηνείας Οίνου και Αποσταγμάτων

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Η Δραμινή καλλιτέχνης Σάσα Παπαλάμπρου παρουσιάζει τη νέα της δουλειά “Σασπένς”

Εκπαιδευτικά2 μήνες πριν

Εγγραφή στην Επαγγελματική Σχολή Δράμας της ΔΥΠΑ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 ημέρα πριν

Ο ΠΑΟΠ Νέας Αμισού στη Γ’ Εθνική κατηγορία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Διανομή διατακτικών σε ευάλωτες οικογένειες

Πολιτιστικά2 ημέρες πριν

Ο «Κατά φαντασίαν ασθενής» του Μολιέρου στο Αρχαίο θέατρο Φιλίππων

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Ώρα για παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Ονειρεμένα παπούτσια σε… αμέτρητες προτάσεις!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Βρείτε τα πάντα για την παραλία!

Χρηστικά2 ημέρες πριν

Για γατίσια και σκυλίσια γεύματα… πλήρους νοστιμιάς!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Να ελεγχθούν όσοι ευθύνονται για τα λάθη και τις επιχειρησιακές αστοχίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

ΤΕ Δράμας του ΚΚΕ για τη φωτιά στο Φαλακρό

Πολιτιστικά4 ημέρες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΚΟΣΜΟΣ5 ημέρες πριν

Οι δημοκρατικοί καταστρέφουν τη Δημοκρατία κυνηγώντας την εξουσία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Kαταβάλλεται κάθε δυνατή προσπάθεια με τη φωτιά στο Φαλακρό

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού συναντήθηκε με την Υφυπουργό Τουρισμού

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών