Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

17 Μαΐου: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1.402 στην Ελλάδα με 23.328 τεστ ημέρας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Κορονοϊός τα νέα κρούσματα 17/05/2021 στην Ελλάδα και οι περιοχές κατανομής 

Ενημέρωση από ΕΟΔΥ 17 Μαΐου 2021

Σήμερα ανακοινώνουμε  1.402  νέα κρούσματα του νέου ιού στη χώρα, εκ των οποίων 4  εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας

PCR τεστ συνολικά = 4.878.869             PCR τεστ ημέρας =  5.352

Rapid τεστ συνολικά = 4.000.639           Rapid τεστ ημέρας = 17.976                                                                                                         

Σύνολο PCR και Rapid τεστ ημέρας  = 23.328                                                                                                     

Δείκτης (%) θετικότητας ημέρας στο σύνολο PCR και Rapid τεστ =  6,01%

Αυτοδιαγνωστικοί έλεγχοι (Self-tests): Έως 16 Μαΐου 2021, έχουν καταγραφεί ηλεκτρονικά 5.453.237 δηλώσεις αποτελέσματος αυτοδιαγνωστικού ελέγχου, ενώ 145.487 άτομα προσήλθαν για επανέλεγχο.

Μαζικές Δειγματοληψίες ΕΟΔΥ: Στις 16 Μαΐου 2021, πραγματοποιήθηκαν 45 δράσεις δειγματοληπτικών ελέγχων από τις Κινητές Ομάδες Υγείας (ΚΟΜΥ) του ΕΟΔΥ, στις οποίες διενεργήθηκαν 9.309 έλεγχοι Rapid Ag και ανευρέθηκαν 152 θετικά (1,63%).

Ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται σε 378.485 (ημερήσια μεταβολή +0.4%), εκ των οποίων 51.2% άνδρες. Με βάση τα επιβεβαιωμένα κρούσματα των τελευταίων 7 ημερών, 38 θεωρούνται σχετιζόμενα με ταξίδι από το εξωτερικό και 2.324 είναι σχετιζόμενα με ήδη γνωστό κρούσμα

Οι νέοι θάνατοι ασθενών με COVID-19 είναι 56, ενώ από την έναρξη της επιδημίας έχουν καταγραφεί συνολικά 11.471 θάνατοιΤο 95.2% είχε υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω

Ο αριθμός των ασθενών που νοσηλεύονται διασωληνωμένοι είναι 647 (62.6% άνδρες). Η διάμεση ηλικία τους είναι 67 έτη. To 83.0% έχει υποκείμενο νόσημα ή/και ηλικία 70 ετών και άνω. Από την αρχή της πανδημίας έχουν εξέλθει από τις ΜΕΘ 2.287 ασθενείς. Οι εισαγωγές νέων ασθενών Covid-19 στα νοσοκομεία της επικράτειας είναι 318 (ημερήσια μεταβολή +10.8%). Ο μέσος όρος εισαγωγών του επταημέρου είναι 313 ασθενείς. Η διάμεση ηλικία των κρουσμάτων είναι 44 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη), ενώ η διάμεση ηλικία των θανόντων είναι 78 έτη (εύρος 0.2 έως 106 έτη)

Εισαγωγές ασθενών με κορονοϊό στα νοσοκομεία αναφοράς (Πηγή covid19.gov.gr)

ΗμερομηνίαΗμέραΕισαγωγές ασθενών
με κορονοϊό
ΕξιτήριαΚάλυψη κλινών
covid19
Κάλυψη κλινών ΜΕΘ
covid19
16-05-2021Κυριακή318 160 40,31% 71,60% 
15-05-2021Σάββατο287 301 38,73% 72,21% 
14-05-2021Παρασκευή302 444 39,27% 72,41% 
13-05-2021Πέμπτη381 376 41,27% 74,01% 
12-05-2021Τετάρτη293 456 41,66% 75,74% 
11-05-2021Τρίτη318 526 44,07% 77,87% 
10-05-2021Δευτέρα294  36147,14% 77,55% 
09-05-2021Κυριακή383 178 48,48% 77,83% 
08-05-2021Σάββατο370 416 46,55% 78,64% 
07-05-2021Παρασκευή 371513 47,38% 79,33% 
06-05-2021Πέμπτη 392526 49,77% 80,34% 
05-05-2021Τετάρτη370 412 52,02% 81,31% 
04-05-2021Τρίτη369 229 53,14% 84,14% 
03-05-2021Δευτέρα387 200 52,40%  84,83%
02-05-2021Κυριακή– – – – 
01-05-2021Σάββατο– – –  –
30-04-2021Παρασκευή 491 43050,12% 84,72% 
29-04-2021Πέμπτη 419 54150,91% 86,31% 
28-04-2021Τετάρτη484 496 53,16% 87,08% 
27-04-2021Τρίτη530 598 54,29% 85,71% 
26-04-2021Δευτέρα367 371 56,06% 85,85% 
25-04-2021Κυριακή451 184 57,27% 86,02% 
24-04-2021Σάββατο 481 48554,77% 85,17% 
23-04-2021Παρασκευή 472485 54,77% 85,17% 

 

Εμβόλιο. Πόσοι εμβολιασμοί  έχουν πραγματοποιηθεί  (Πηγή emvolio.gov.gr) (Τα δεδομένα ανανεώνονται κάθε ημέρα στις 21.00)

Την 16.5.2021 πραγματοποιήθηκαν  (-) εμβολιασμοί

Σύνολα: Εμβολιασμοί = 4.292.541,  Εμβολιασμένοι (με μια ή δύο δόσεις) = 2.772.428,  Εμβολιασμένοι με δύο δόσεις = 1.568.229

 

Σε ποιες περιοχές εντοπίζονται τα νέα κρούσματα

  • 4 κρούσματα κατά τους ελέγχους που διενεργήθηκαν στις πύλες εισόδου της χώρας

 Αττικής   687                                                                               

ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 106                                                                                                 
ΒΟΡΕΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 75                                                                                            
ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ 50                                                                                                            
ΔΥΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ  92                                                                                                  
ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 157                                                                                                         
ΝΟΤΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΑΘΗΝΩΝ 101
ΠΕΙΡΑΙΩΣ  104
ΝΗΣΩΝ  2                                                                                        

– Θεσσαλονίκης   134                                                                    

ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ 55
ΑΝΔΡΟΥ 4
ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ 4
ΑΡΚΑΔΙΑΣ 8
ΑΡΤΑΣ 2
ΑΧΑΪΑΣ 47
ΒΟΙΩΤΙΑΣ 20
ΓΡΕΒΕΝΩΝ 3
ΔΡΑΜΑΣ 5
ΕΒΡΟΥ 10
ΕΥΒΟΙΑΣ 20
ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ 1
ΗΛΕΙΑΣ 3
ΗΜΑΘΙΑΣ 13
ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ 42
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ 3
ΘΗΡΑΣ 4
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ 11
ΚΑΒΑΛΑΣ 2
ΚΑΛΥΜΝΟΥ 11
ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ 5
ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ 7
ΚΕΑΣ – ΚΥΘΝΟΥ 1
ΚΕΡΚΥΡΑΣ 10
ΚΕΦΑΛΛΗΝΙΑΣ 1
ΚΙΛΚΙΣ 14
ΚΟΖΑΝΗΣ 9
ΚΟΡΙΝΘΙΑΣ 21
ΚΩ 4
ΛΑΚΩΝΙΑΣ 3
ΛΑΡΙΣΑΣ 41
ΛΑΣΙΘΙΟΥ 4
ΛΕΣΒΟΥ 5
ΛΕΥΚΑΔΑΣ 1
ΛΗΜΝΟΥ 1
ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ 35
ΜΕΣΣΗΝΙΑΣ 1
ΝΑΞΟΥ 4
ΞΑΝΘΗΣ 7
ΠΑΡΟΥ 1
ΠΕΛΛΑΣ 4
ΠΙΕΡΙΑΣ 9
ΠΡΕΒΕΖΑΣ 5
ΡΕΘΥΜΝΟΥ 13
ΡΟΔΟΠΗΣ 4
ΡΟΔΟΥ 4
ΣΑΜΟΥ 1
ΣΕΡΡΩΝ 4
ΤΗΝΟΥ 3
ΤΡΙΚΑΛΩΝ 8
ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ 15
ΦΛΩΡΙΝΑΣ 1
ΦΩΚΙΔΑΣ 1
ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ 7
ΧΑΝΙΩΝ 14
ΧΙΟΥ 4

  • 37 κρούσματα βρίσκονται υπό διερεύνηση

Η πορεία των κρουσμάτων κορονοϊού στην Ελλάδα (τους δύο τελευταίους μήνες)

Πεδία Ημερομηνία (Ημερομ), κρούσματα ημέρας (ΚρΗμ), σύνολο κρουσμάτων (ΚρΣυν), PCR τεστ ημέρας (ΤεPCR), PCR και RAPID τεστ σύνολο (ΤεΣPR), δείκτης θετικότητας (%) επί των PCR και RAPID τεστ (ΔεΘετ), διασωληνωμένοι ΜΕΘ (ΔΜ), θάνατοι ημέρας (ΘαΗ), θάνατοι σύνολο (ΘαΣ) (Ισχύουν από 1.1.2021)

ΗμερομΚρΗμΚρΣυνΤεPCRΤεΣPRΔεΘετΔΜΘαΗΘαΣ
17-05-202114023784855352233286,01%6475611471
16-05-202112623770907761234435,38%6565011415
15-05-2021195737583116573599273,27%6614311365
14-05-2021218837388118700651333,36%6775611322
13-05-2021216737169317397623153,48%6835511266
12-05-2021248936955418499631073,94%7077011211
11-05-2021319736707626117855703,74%7325211141
10-05-202119043639047169281276,77%7326011089
09-05-202114283620047356228696,24%7285111029
08-05-2021246136057717884589494,17%7376810978
07-05-2021269135811617857618054,35%7496310910
06-05-2021342135544523804800174,28%7548310847
05-05-202120933520279119339586,16%7659610764
04-05-202113873499367058215116,45%7838110668
03-05-202121463485689948238379%79713410587
02-05-2021        
01-05-202113913464227379294524,72%8117210453
30-04-2021215534503315681564693,82%8026610381
29-04-2021243534290818309710993,42%8177310315
28-04-2021278134049318765612914,54%8056310242
27-04-2021331333772324488768544,31%8139210179
26-04-202113173344366044223735,89%8118010087
25-04-202114003331298547231066,06%8165710007
24-04-2021259733173017923661513,93%797869950
23-04-2021275432913418275663624,15%819769864
22-04-2021275932639519779630484,38%822759788
21-04-2021301532363917452613234,92%831869713
20-04-2021378932062923623784284,83%847879627
19-04-202116073168796597208487,71%847789540
18-04-202118293152737690251697,27%841659462
17-04-2021241131344417532641813,76%837679397
16-04-2021306731103319874652094,70%824919330
15-04-2021383330800620814649985,90%8191049239
14-04-2021308930418418469637104,85%809819135
13-04-2021403330110324958760705,30%802939054
12-04-202116062970866988206727,77%781768961
11-04-202117182954806858288875,95%780528885
10-04-2021280129376318466658714,25%781758833
09-04-2021274729096418390573704,79%790788758
08-04-2021322828823018058584565,52%776738680
07-04-2021344528501520419551796,24%749758607
06-04-2021430928157024543751825,73%751798532
05-04-2021186627727766521633211,43%759738453
04-04-202119552754148375232948,39%749788380
03-04-2021323227345919427621215,20%755708302
02-04-2021308027023019049569035,41%753728232
01-04-2021349126717217628534586,53%755678160

 

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Η προτεραιοποίηση των στόχων του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ο Βουλευτής Δράμας κ. Κωνσταντίνος Μπλούχος, είχε την χαρά και την τιμή, την Πέμπτη 13 Μαΐου 2021, με την παρουσία τριών  Δημάρχων της Περιφερειακής Ενότητας Δράμας και των συνεργατών τους

  • τον Δήμαρχο Δοξάτου κ. Θεμιστοκλή Ζεκερίδη,
    • με την αντιδήμαρχο Τεχνικών Έργων – Προγραμματισμού Πληροφορικής Διαφάνειας και Περιουσίας κα Κυριακή Παπαζώτου,
  • τον Δήμαρχο Κάτω Νευροκοπίου κ. Ιωάννη Κυριακίδη,
    • με τον Αντιδήμαρχο Οικονομικών – Διοίκησης κ. Ανδρέα Αμαραντίδη,
  • τον Δήμαρχο Παρανεστίου κ. Αναστάσιο Καγιάογλου,
    • με τον Γενικό Γραμματέα του Δήμου κ. Θωμά Δασκάλου

να  συναντηθεί αρχικά με τον Αν. Υπουργό Εσωτερικών κ. Στυλιανό Πέτσα και υπηρεσιακούς παράγοντες του Υπουργείου και κατόπιν με τον Πρόεδρο της Επιτροπής Αξιολόγησης του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης» κ. Ελευθέριο Παπαβασιλόπουλο.

Κυρίαρχα θέματα στις γόνιμες επαφές ήταν η προτεραιοποίηση των στόχων, σχετικά με τις υποβληθείσες προτάσεις των Δήμων, οι οποίες αφορούσαν τις βασικές αναγκαιότητες κάθε Δήμου σύμφωνα με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά καθενός. Ταυτόχρονα συζητήθηκε και το ενδεχόμενο λελογισμένων υπερβάσεων ύστερα από σαφή αιτιολόγησή τους.

Ο βασικός στόχος των συναντήσεων του κ. Μπλούχου ήταν να εξυπηρετηθούν τα αιτήματα των Δήμων του Ν. Δράμας τα οποία αφορούν σε υποδομές, να ιεραρχηθούν ώστε να γίνει ο καλύτερος δυνατός προγραμματισμός για να εξυπηρετηθεί κυρίαρχα ο πρώτιστος στόχος του προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», ο οποίος είναι η εφαρμογή ενός ολοκληρωμένου στρατηγικού σχεδιασμού αναπτυξιακής προοπτικής και κοινωνικής αλληλεγγύης των Δήμων προκειμένου να υπάρξει ουσιαστικό αποτύπωμα με βάση τους επιλέξιμους άξονες οι οποίοι έχουν τεθεί από την Κυβέρνηση.

Ο κ. Μπλούχος τόνισε: «Κρίνουμε σκόπιμο να καταδείξουμε ότι οι αυτοδιοικήσεις μας, κάνοντας τη σχετική προπαρασκευή, επιδεικνύουν τη θέληση αλλά και τη σχετική στοχοπροσήλωση που απαιτείται για την επίλυση  χρονιζόντων  προβλημάτων τα οποία καθηλώνουν αναπτυξιακά τον Νομό μας.

            Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη και η ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών οδηγεί τον τόπο μας σε μια νέα και πιο ουσιαστική προοπτική εξέλιξης και ανόδου.

Ευχαριστούμε θερμά τον Αν. Υπουργό κ. Πέτσα, τον κ. Παπαβασιλόπουλο αλλά και τους αυτοδιοικητικούς μας παράγοντες, για την προθυμία και την εποικοδομητική συνεργασία».

 

Γραφείο Βουλευτή Ν. Δράμας

ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

 

Κωνσταντίνου Δ. Μπλούχου

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Να ανοίξει άμεσα το τελωνείο Εξοχής με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΣ – ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΔΡΑΜΑΣ

Η Τουριστική περίοδος ξεκίνησε αλλά όχι για όλη την χώρα. Οι πύλες εισόδου άνοιξαν αλλά όχι όλες. Η Κυβέρνηση πιστή στην τακτική του βλέποντας και κάνοντας, μετά την κατακραυγή που εισέπραξε, αποφάσισε να ανοίξει την είσοδο της Νυμφαίας αλλά όχι αυτήν της Εξοχής, αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά την έλλειψη σχεδιασμού γενικώτερα αλλά και την αδιαφορία της για την περιοχή μας ειδικά. Η άμεση πλήρης επαναλειτουργία του Τελωνείου Εξοχής με όλα τα απαιτούμενα υγειονομικά πρωτόκολλα εκτός από απαραίτητη είναι και μία πράξη ισονομίας.

Η δυσμενής μεταχείριση της Δράμας σε σχέση με την υπόλοιπη περιοχή συνεχίζεται. Άραγε είναι αποτέλεσμα ανικανότητας ή άγνοιας; Οι παράγοντες της Ν.Δ. της περιοχής μας ας δώσουν απάντηση. Οι Πολίτες πρέπει να γνωρίζουν.

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Advertisement
ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

“Το γεφύρι της Άρτας” και η θυσία των 8 νοσηλευτών.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Υποχρεωτικό self-test και δήλωση αποτελέσματος για δημοσίους υπαλλήλους

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Η Δόξα “έφαγε” 3 γκολ σε 4 λεπτά” στη Δράμα και οδεύει στο υποβιβασμό

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κωνσταντίνος Μπλούχος: Σήμερα, η Δράμα πρέπει να γιορτάζει.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

22 Απρ: 8 κρούσματα στη Δράμα, 2.759 στην Ελλάδα με 63.048 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Σωματείο Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας: Η πρωτομαγιά είναι απεργία

Εκπαιδευτικά4 εβδομάδες πριν

Λαρισαία μήνυσε καθηγητές για “βασανισμό” και “εσχάτη προδοσία”…

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Δήλωση ανεξαρτητοποίησης Περιφερειακού Συμβούλου ΑΜΘ Αριστείδη Μωυσιάδη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Μεγάλη νίκη των Δραμινών επί της ισχυρής Πυλαίας με 30-22

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Ομάδα τύπου Project: Μλεκάνης & Χαρακίδης είναι Επικίνδυνοι για τη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ4 εβδομάδες πριν

Iσόπαλοι Καραϊσκάκης Άρτας και Δόξα Δράμας (1-1)

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Για το Μουσείο Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Κίνημα Αλλαγής Δράμας: Όχι στη νέα χάραξη της Σιδηροδρομικής Γραμμής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Όλοι μαζί Στηρίζουμε τη διάσωση του Αρχοντικού της οδού Περδίκα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 εβδομάδες πριν

Επαναλειτουργία Covid κλινικής στο νοσοκομείο Δράμας χωρίς ασφαλείς συνθήκες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ώρες πριν

17 Μαΐου: 5 κρούσματα στη Δράμα, 1.402 στην Ελλάδα με 23.328 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ώρες πριν

Η προτεραιοποίηση των στόχων του προγράμματος Αντώνης Τρίτσης

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ώρες πριν

Νίκη 29-30 μέσα στην Νάουσα σε ένα πολύ δυνατό παιχνίδι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Να ανοίξει άμεσα το τελωνείο Εξοχής με όλα τα απαραίτητα υγειονομικά μέτρα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

Ο τουρισμός, η μεγάλη πρόκληση Άρθρο, του Τζίμα Μαργαρίτη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 ημέρα πριν

16 Μαΐου: 7 κρούσματα στη Δράμα, 1.262 στην Ελλάδα με 23.443 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

15 Μαΐου: 9 κρούσματα στη Δράμα, 1.957 στην Ελλάδα με 59.927 τεστ ημέρας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 ημέρες πριν

Η Δόξα πέφτει σε διπλή ή τριπλή ισοβαθμία με τον Καραϊσκάκη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 ημέρες πριν

Δήλωση Μιχάλη Αμοιρίδη για την παλινωδία με τη Νυμφαία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

14 Μαΐου: 23 κρούσματα στη Δράμα, 2.188 στην Ελλάδα με 65.133 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

13 Μαΐου: 15 κρούσματα στη Δράμα, 2.167 στην Ελλάδα με 62.315 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

12 Μαΐου: 29 κρούσματα στη Δράμα, 2.489 στην Ελλάδα με 63.107 τεστ ημέρας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Ελεύθερη η μετακίνηση από νομό σε νομό, κατάργηση των sms

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Διακοπή υδροδότησης για τη συντήρηση δικτύου από τις 15:00 έως τις 20:00

Πολιτιστικά6 ημέρες πριν

Το έθιμο της ΠΑΠΑΡΟΥΝΑΣ – ΒΩΛΑΚΑΣ, του Δημήτρη Σταμπουλή

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

Φορέματα

top 30 ημερών

error: Content is protected !!