Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Φωτιά στην περιοχή Σίτνα της Δράμας ξέσπασε το πρωί της Πέμπτης.

Σύμφωνα με την πυροσβεστική η φωτιά καίει δασική έκταση.

Για την κατάσβεση της φωτιάς επιχειρούν 35 πυροσβέστες με τρεις ομάδες πεζοπόρων από την 4η και 7η ΕΜΟΔΕ με πέντε οχήματα.

Παράλληλα από αέρος πραγματοποιούν ρίψεις νερού τρία ελικόπτερα.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Μεγάλη φωτιά με εκρήξεις στο νοσοκομείο τής Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Μετά από λίγη ώρα, ευτυχώς τέθηκε υπό έλεγχο με την παρέμβαση του προσωπικού του Νοσοκομείου αλλά και με την άμεση επέμβαση της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Δράμας.

Η πυρκαγιά εκδηλώθηκε λίγο μετά τις 13:30 και σύμφωνα με πληροφορίες, ξεκίνησε  από εργασίες που γινόταν σε υπαίθριο χώρο, με αποτέλεσμα να αναφλεχθούν εύφλεκτα υλικά. Αναφέρθηκαν υλικές ζημιές, χωρίς τραυματίες.

Κατά τη διάρκεια των πρώτων λεπτών ακούστηκαν ορισμένες εκρήξεις, ο οποίες, σύμφωνα με πληροφορίες, προέρχονταν από μπουκάλια σπρέι

Με την βοήθεια του ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού του Νοσοκομείου, ξεκίνησε άμεσα και η μετακίνηση των ασθενών σε υπαίθριο χώρο. Αυτή την στιγμή παραμένουν πυροσβεστικα μέσα ενώ η μυρωδιά από καμμένο είναι έντονα διάχυτη στους χώρους του νοσοκομείου Δράμας.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Ανησυχία αν εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου 80χρονος συνταξιούχος γιατρός

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ανακοίνωση ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας

Το ΔΣ του Σωματείου Εργαζομένων Γ.Ν. Δράμας εκφράζει την έντονη ανησυχία του για την πιθανότητα να εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου Δράμας 80χρονος συνταξιούχος γιατρός. Πρόκειται για τον μοναδικό ιδιώτη γιατρό που εκδήλωσε ενδιαφέρον,  μετά από πρόσκληση της Διοίκησης του νοσοκομείου, να εργαστεί με δελτίο παροχής υπηρεσιών για την κάλυψη των κενών 24ωρης εφημέρευσης στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.

Η είδηση και μόνο έχει προκαλέσει έντονο προβληματισμό και δυσαρέσκεια  στους εργαζόμενους. Ο Διευθυντής της ΜΕΘ αντέδρασε εκφράζοντας την  πρόθεση του να παραιτηθεί αν προχωρήσει η  διαδικασία πρόσληψης του υπερήλικα  γιατρού. Στην πολύπαθη ΜΕΘ της Δράμας που εδώ και πολύ καιρό λειτουργεί με δύο μόνιμους γιατρούς, μια τέτοια εξέλιξη θα δημιουργούσε τεράστια προβλήματα.

Κανείς δεν αμφισβητεί τις ιατρικές ικανότητες, τις γνώσεις, την εμπειρία ή την καλή διάθεση  του συγκεκριμένου γιατρού να βοηθήσει σε μια δύσκολη κατάσταση. Όταν όμως οι υπάλληλοι με τη συμπλήρωση του 67ου έτους της ηλικίας τους απολύονται αυτοδίκαια και συνταξιοδοτούνται, εύλογα γεννιέται το ερώτημα αν στα 80 τους μπορούν να επανέρχονται για να αναλάβουν εκ νέου καθήκοντα  σε μια υπηρεσία υποστελεχωμένη με υπερεφημέρευση και εξοντωτικές συνθήκες εργασίας.

Θεωρούμε ότι τέτοιου είδους λύσεις που αναζητά η κυβέρνηση για την κάλυψη των κενών στα δημόσια νοσοκομεία δεν θα συμβάλουν στην εξασφάλιση της βιωσιμότητας του ΕΣΥ αλλά ενδέχεται να έχουν αντίθετα αποτελέσματα. Αναφερόμαστε στην τροπολογία με την οποία άνοιξε ο δρόμος για αθρόες προσλήψεις με μπλοκάκι στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας, χωρίς ηλικιακούς περιορισμούς  αλλά και στο κάλεσμα που απηύθυνε ο υπουργός υγείας μέσω τηλεοπτικής εκπομπής σε  συνταξιούχους τραυματιοφορείς προκειμένου να  επιστρέψουν με μπλοκάκι στα νοσοκομεία.

Οι εργαζόμενοι έχουμε φτάσει στα όρια μας λόγω της τεράστιας έλλειψης προσωπικού όλων των ειδικοτήτων και δεν αντέχουμε πειραματισμούς στις πλάτες μας. Δεν αντέχουμε επίσης να χάσουμε ούτε έναν από τους λιγοστούς γιατρούς που έχουν απομείνει. Για ακόμα μια φορά ζητάμε την άμεση κάλυψη όλων των κενών οργανικών θέσεων με μόνιμο προσωπικό. Τη μονιμοποίηση των συμβασιούχων. Τη θέσπιση ισχυρών κινήτρων ώστε νέοι γιατροί, νοσηλευτές αλλά και προσωπικό όλων των ειδικοτήτων να έρθει να εργαστεί στο νοσοκομείο της Δράμας και στα υπόλοιπα περιφερειακά νοσοκομεία.

Όπως μας ενημέρωσε η Διοικήτρια του νοσοκομείου Δράμας σε συνάντηση που είχαμε μαζί της, δεν έχει λάβει ακόμα απόφαση σχετικά με την πρόσληψη του 80χρονου γιατρού. Ενήμεροι για το θέμα είναι και οι βουλευτές του νομού. Ο καθένας ας αναλάβει την ευθύνη του.

Για το Δ.Σ.

 

Ο Πρόεδρος                                                                              Η Γραμματέας

Ιωάννης Παπαδόπουλος                                                            Κιορπέ Ζωή

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Πέντε Σιωπές… της Σίλα Στίβενσον από την ομάδα “Θεατροστάσιο”

Πολιτιστικά3 εβδομάδες πριν

Ο Κωνσταντίνος Αργυρός στη Δράμα την Τετάρτη 3 Ιουλίου στις 21:00

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Ελένη Βιτάλη στις 11 Μαΐου στην Κεντρική Πλατεία Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ2 μήνες πριν

Ανακοίνωση του Γυμναστικού Συλλόγου ΔΟΞΑ ΔΡΑΜΑΣ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Η υπουργός Πολιτισμού κ. Μενδώνη “έδιωξε” τις αντιπολιτεύσεις του Δήμου Δράμας

Εκπαιδευτικά3 μήνες πριν

Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής της First Lego League στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Εκπαιδευτικό Σεμινάριο Οίνου «Βασικές αρχές οινογνωσίας»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Στο τοπικό πρωτάθλημα μετά από 106 χρόνια – Μαύρη σελίδα για τη Δόξα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Απολογισμός των πρώτων 100 ημερών της θητείας του Δημάρχου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η Καλίσσα Αποστολίδου επικεφαλής της Raycap

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 εβδομάδες πριν

Θανατηφόρο τροχαίο ατύχημα στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Άντρη Παράσχου: Η δραμινή επιλογή στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

1ο Τουρνουά Μπάσκετ “ΑΝΔΡΟΝΙΚΗ ΓΚΛΑΒΟΠΟΥΛΟΥ”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 λεπτά πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ18 ώρες πριν

Μεγάλη φωτιά με εκρήξεις στο νοσοκομείο τής Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ19 ώρες πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ20 ώρες πριν

Ανησυχία αν εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου 80χρονος συνταξιούχος γιατρός

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ20 ώρες πριν

16η τακτική συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δήμου Δράμας

Χρηστικά20 ώρες πριν

Αναζητάτε χώρο εργασίας για την επαγγελματική σας δραστηριότητα;

Χρηστικά20 ώρες πριν

Αρρενωπότητα… στα άκρα!

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Ψήφισμα  του Σωματείου Ιδιωτικών Υπαλλήλων και Εμποροϋπαλλήλων Ν. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Φωτιά στο Πανόραμα Δράμας – Επιχειρούν και εναέρια μέσα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Η Αναστασία Τόλιου υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων της Δόξας

Πολιτιστικά7 ημέρες πριν

Ολοκλήρωση της 3η Διεθνούς Θερινής Μουσικής Ακαδημίας – DISMA 2024

Χρηστικά7 ημέρες πριν

Επώνυμα brands στις καλύτερες τιμές!

Χρηστικά7 ημέρες πριν

SUP φουσκωτές σανίδες: Το νέο καλοκαιρινό σπορ που θα σας συναρπάσει

Χρηστικά7 ημέρες πριν

Νέα εποχή στην χαλάρωση: CB9 ανθοί και vape για ευεξία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ7 ημέρες πριν

3ο Φεστιβάλ Γαστρονομίας Δράμας “Γη του Διονύσου”

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών