Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ξυπνήστε…..
Άρθρο του Μαργαρίτη Τζίμα, καθηγητή 
Είμαστε σε άλλες εποχές. Κακώς γίνεται η σύγκριση με το παρελθόν. Ποιός πρέπει να κυβερνά μια χώρα; Το κόμμα η οι άξιοι ανεξαρτήτως κομματικής ιδεολογίας;
Φιλελευθερισμός η σοσιαλισμός η κομμουνισμός;
Σήμερα δεν έχουν τόση αξία οι ετικέτες. Αξία έχουν τα αποτελέσματα σε μια διακυβέρνηση. Γίνεται καλλίτερη η ζωή των πολιτών από χρόνο σε χρόνο;. Τότε ναι αξίζει η πολιτική.
Η βελτίωση των συνθηκών της ζωής είναι το ζητούμενο σε μια κοινωνία.
Η δημοκρατία λένε έχει αξία. Ναι. Έχει τεράστια αξία.
Αλλά η διαβίωση;η απόλαυση των κοινωνικών αγαθών, του πολιτισμού δεν έχει μεγαλύτερη αξία;.
Πότε ο άνθρωπος χαίρεται περισσότερο;
Όταν έχει δημοκρατία με κοινωνικές ανισότητες η δημοκρατία με ισονομία και ισοπολιτεία;
Οι αλλαγές που γίνονται καθημερινά στη ζωή μας έχουν να κάνουν κυρίως με τα επιτεύγματα της επιστήμης και της τεχνολογίας παρά με την πολιτική βούληση των εξουσιών.
Πολιτική βούληση υπάρχει όταν υπάρχει πολιτικός και κοινωνικός στόχος, όταν υπάρχουν ικανοί διοικούντες σε κάθε επίπεδο εξουσίας. Η πολιτική βούληση μπορεί να λειτουργήσει ως μοχλός , ως κινητήρια δύναμη που μπορεί να ανατρέψει όλα τα κακώς κείμενα σε μια κοινωνία.
Το χάσμα των γενεών δεν είναι είναι μόνο χάσμα οικονομικό.
Η νεολαία προσδοκά ένα καλύτερο κόσμο, ένα καλύτερο αύριο.
Το εάν αυτά προέρχονται από την α η β ιδεολογία λίγο την ενδιαφέρει.
Σίγουρα έχουν γίνει βήματα βελτίωσης πολλά, όμως χρειάζεται να γίνουν περισσότερα και γρηγορότερα. Άξιοι άνθρωποι βρίσκονται αποκλεισμένοι στο περιθώριο της Δημοκρατίας μας γιατί δεν είναι του συστήματος, η γιατί έχουν μια φωνή ανεξαρτησίας που δύσκολα μπαίνει σε κομματικές προσταγές.
Εδώ κατά τη γνώμη μου είναι το πρόβλημα.
Επιστράτευση, ενεργοποίηση , αξιοποίηση.
Όσοι πιστεύουν στην Ελλάδα, όσοι και όσες είναι Έλληνες και Ελληνίδες με καθαρά οράματα, με στόχους έχουν θέση στη νέα πραγματικότητα.
Φωτισμένοι άνθρωποι δημιουργούν τη νέα πραγματικότητα. Αυτοί ξεφεύγουν από ένα φαύλο κύκλο εσωστρέφειας και μιζέριας και δημιουργούν αυτό που χρειάζεται η κοινωνία.
Είναι δυνατόν ακόμη να υπάρχουν άστεγοι άνθρωποι που κοιμούνται στα πεζοδρόμια μέσα σε χαρτοκιβώτια;
Ακούει κάνεις;
Η υψηλή πολιτική χρειάζεται. Όμως επείγοντα είναι τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε μέρα ο συνάνθρωπό μας.
Δε θίγεται το…. κόμμα μας αν επισημάνουμε τα αρνητικά. Είναι γεγονός πως πολλοί πολιτικοί, βουλευτές και υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας παρά τον πολίτη που τους έστειλε στην εξουσία.
Εδώ ο ηγέτης τους ξηλώνει.
Η φωνή της κοινωνίας είναι ισχυρότερη από τη σιωπή πολλών πολιτικών.
Είναι ώρα παντού σε κάθε επίπεδο να αναθεωρηθούν πολλά .Στην πολιτική στην Εκκλησία,στην αυτοδιοίκηση.
Ας ξυπνήσουν μερικοί από το λήθαργο τους και ας δουλέψουν για τον συνάνθρωπο και όχι για τον εαυτό τους.
Μαργαρίτης Τζίμας
Καθηγητής
Πρώην υπουργός

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Στη Δράμα ο Ειδικός Γραμματέας για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκος Χρυσάκης

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Σημαντική επίσκεψη πραγματοποιήθηκε σήμερα στον Δήμο Δράμας, στο πλαίσιο της περιοδείας του Ειδικού Γραμματέα για την Προστασία των Ζώων Συντροφιάς του Υπουργείου Εσωτερικών, Νίκου Χρυσάκη, με στόχο την επιτόπια αξιολόγηση του έργου που επιτελείται στους δήμους της χώρας για τη διαχείριση των αδέσποτων ζώων.

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο Δημαρχείο της Δράμας, παρουσία του Δημάρχου, Γιώργου Παπαδόπουλου και του Αντιδημάρχου αρμόδιου για θέματα αδέσποτων ζώων, Κώστα Αμοιρίδη. Συμμετείχαν επίσης στελέχη της Ελληνικής Αστυνομίας, της Κτηνιατρικής Υπηρεσίας της ΠΕ Δράμας, υπηρεσιακοί παράγοντες και, βέβαια, εκπρόσωποι των τοπικών φιλοζωικών σωματείων.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, τόσο ο κ. Χρυσάκης, όσο και οι συνεργάτες του, εξήραν το έργο που υλοποιείται από τον Δήμο Δράμας στον τομέα της προστασίας και διαχείρισης των αδέσποτων ζώων, κάνοντας λόγο για ένα φωτεινό παράδειγμα στην Τοπική Αυτοδιοίκηση. Όπως αναφέρθηκε, ο Δήμος Δράμας συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων δήμων της χώρας, με συνέπεια, συνεργασία και αποτελεσματικότητα στην εφαρμογή του Ν. 4830/2021.

Ο Ειδικός Γραμματέας στάθηκε ιδιαίτερα στην άρτια συνεργασία που έχει επιτευχθεί ανάμεσα στον Δήμο, τις αρμόδιες υπηρεσίες και τα φιλοζωικά σωματεία, υπογραμμίζοντας πως τέτοιες συνέργειες αποτελούν προϋπόθεση για την επιτυχία. Δεν παρέλειψε να δώσει τα εύσημα σε όλους τους εμπλεκόμενους για την πρόοδο που έχει σημειωθεί και ενθάρρυνε τον Δήμαρχο να υποβάλει άμεσα αίτημα χρηματοδότησης για την κατασκευή του δημοτικού καταφυγίου, καθώς η σχετική μελέτη έχει ήδη ολοκληρωθεί.

Η επίσκεψη του κ. Χρυσάκη εντάσσεται στο πλαίσιο του συνολικού ελέγχου που διενεργεί η Ειδική Γραμματεία, με σκοπό την αξιολόγηση της εφαρμογής της νομοθεσίας και την ενίσχυση των προσπαθειών για την προστασία των ζώων συντροφιάς.

Ο Δήμαρχος Δράμας,  Γιώργος Παπαδόπουλος ευχαρίστησε τον Ειδικό Γραμματέα για την επίσκεψη και την εποικοδομητική συνεργασία, τονίζοντας πως ο Δήμος Δράμας συνεχίζει με αφοσίωση το έργο του, έχοντας ως προτεραιότητα τον σεβασμό προς τα ζώα και τη βελτίωση της καθημερινότητας όλων των πολιτών – ανθρώπων και τετράποδων.

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Α Π Ο Φ Α Σ Η
Ο ΑΝΤΙΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ Π.Ε. ΔΡΑΜΑΣ
Έχοντας υπόψη:
  1.  Τα άρθρα 129-131 του ν. 4926 (ΦΕΚ Α΄82/20-04-2022) «Μέτρα αποτροπής κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιάς σε περιοχές NATURΑ, δασικά οικοσυστήματα, πάρκα και άλση»
  2. Την παρ. δ, άρθρο 25 του ν. 998/1979 (Α΄289) «Περί προστασίας των δασών και των δασικών εν γένει εκτάσεων της χώρας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  3. Το άρθρο 52 του ν.2696/1999 (Α΄52) «Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
  4. Το Π.Δ 575/1980 (Α΄157) «Περί κηρύξεως ιδιαιτέρως ευαίσθητων εις πυρκαγιάς περιοχών δασών και δασικών εκτάσεων ως επικινδύνων».
  5. Το ΦΕΚ Β 486 / 24-01-2024 αναφορικά με την “Μεταβίβαση άσκησης αρμοδιοτήτων στους Αντιπεριφερειάρχες της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης”
  6. Το 1309/28-04-2023 έγγραφό της Γ.Γ.Π.Π. «5η ‘Έκδοση του Γενικού Σχεδίου Αντιμετώπισης Εκτάκτων Αναγκών εξαιτίας Δασικών Πυρκαγιών με την κωδική ονομασία “IΟΛΑΟΣ 2”,στα πλαίσια του Γενικού Σχεδίου Πολιτικής Προστασίας με τη συνθηματική λέξη “Ξενοκράτης”» (ΑΔΑ: ΡΣΛΘ46ΝΠΙΘ-ΝΛ5).
  7. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 2902/27.04.2022 (ΑΔΑ:ΨΝΛΔ46ΝΠΙΘ-Μ57) έγγραφο αναφορικά με «Έργα και μέτρα πρόληψης για την αντιμετώπιση των δασικών πυρκαγιών –Προπαρασκευαστικές δράσεις εμπλεκομένων φορέων»
  8. Το με αριθμό πρωτοκόλλου 127659/1193 15-04-2025 έγγραφο μας.
  9. Την με αριθμό πρωτοκόλλου 150616/22-04-2025 εισήγηση της Δ/νση Δασών Δράμας.
A ΠΟ Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
Την απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας προσώπων και οχημάτων, με εξαίρεση των περιπτώσεων που αναφέρονται στο άρθρο 130 του ν.4926/2022 (πρόσωπα που κατοικούν ή εργάζονται στις περιοχές του άρθρου 129, αποκλειστικά για την μετακίνηση τους από και προς την κατοικία ή εργασία τους, καθώς και πρόσωπα που μετακινούνται εντός του οδικού δικτύου), εντός των κάτωθι δασών, δασικών εκτάσεων, πάρκων και αλσών, όταν ο Χάρτης Πρόβλεψης Κινδύνου Πυρκαγιάς της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προβλέπει πολύ υψηλό κίνδυνο πυρκαγιάς (κατηγορία κινδύνου 4 και 5) από την έναρξη της ημερολογιακής μέρας που αναφέρεται στο παραπάνω χάρτη και για την διάρκεια αυτής.
Η παρούσα απόφαση μπορεί να ενεργοποιηθεί και με δείκτη επικινδυνότητας 3, έπειτα από νέα εισήγηση της Διοίκησης Πυροσβεστικών Υπηρεσιών Νομού Δράμας και της Διεύθυνσης Δασών Δράμας

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Το Global Stone Congress 2025 στη Δράμα από 16 έως 20 Ιουνίου

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Εκδήλωση του ΚΚΕ για τα 80 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Καμία στήριξη στο κράτος δολοφόνο του Ισραήλ – Σάββατο 24/5 στις 12μ.μ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Στήριξη για άτομα με άνοια και τις οικογένειές τους

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ο Χρ. Μαμσάκος παραιτείται από Δημοτικός Σύμβουλος και Επικεφαλής της Παράταξης «Ενώνουμε τη Δράμα»

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Δωρεά της Raycap: Κέντρο Οπτικοακουστικής Βιομηχανίας το στρατόπεδο Ανδρικάκη

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Τι (δεν) έκανε η Περιφέρεια ΑΜΘ όταν η Γάζα πνιγόταν στο αίμα και την πείνα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Πολλοί υπουργοί αγαπούν περισσότερο την καρέκλα της εξουσίας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Θετικό πρόσημο για τον Δήμο Δράμας στη διαχείριση των αδέσποτων

Εκλογές 20191 εβδομάδα πριν

ΟΠΕΚΕΠΕ Το φωνάζαμε εγκαίρως πριν το σκάνδαλο

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Το επιχειρηματικό ESG όπως το διαμορφώνει πλέον το πακέτο Omnibus

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Απαγόρευση διέλευσης, παραμονής και κυκλοφορίας εντός δασών

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

KAOD BC: Παρουσίαση του νέου προπονητή Κώστα Σδράκα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 μήνα πριν

Τουρνουά Beach Volley DRAMA OPEN 20-22 Ιουνίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Παρουσίαση των τουριστικών πλεονεκτημάτων της Δράμας, στο Βελιγράδι

ΕΛΛΑΔΑ1 μήνα πριν

Σεισμός 5,3 Ρίχτερ στη Χαλκιδική

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Πανδραμινό Συλλαλητήριο Πέμπτη 12/6 στις 20:00 στην Κεντρική Πλατεία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δράσεις του Δήμου Δράμας για την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ο Δήμος Δράμας παραχώρησε  ένα λεωφορείο στη Διεύθυνση Αστυνομίας Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Δωρεά ενός αθλητικού-πολιτιστικού κέντρου από τον Δραμινό ευεργέτη κ. Θεοδωρίδη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Ένωση Ξενοδόχων Δράμας: Η συνάντηση για την Ονειρούπολη ήταν άτυπη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Εγγραφές στο Πρόγραμμα Αθλητισμός & Παιχνίδι 2025 του Δήμου Δράμας

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών