Connect with us

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

Δημοσιεύθηκε

στις

Φωτογραφία από greekgastronomyguide.gr

Επανήλθε στην επικαιρότητα η υπόθεση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας. Επανεισάγεται το θέμα στο Π.Σ. Η παράταξή Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία εξέδωσε το παρακάτω ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟ

Η ΝΕΑ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ-ΚΑΒΑΛΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΜΘ
Το χρονικό μιας προαναγγελθείσας απόφασης

Μετά από μήνες επανεισάγεται στο περιφερειακό συμβούλιο στις 26 Απριλίου 2021, η έγκριση των περιβαλλοντικών όρων της μελέτης χάραξης της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης –Καβάλας (Λιμένας Νέας Καρβάλης). Το θέμα είχε αποσυρθεί δύο φορές από προηγούμενες συνεδριάσεις εντός του 2020.

Παρακολουθούμε τις τελευταίες ημέρες τις πληροφορίες που διοχετεύονται στα ΜΜΕ από διάφορους φορείς, όπου αναγράφονται απόψεις που προσπαθούν να διασκεδάσουν και να ανακόψουν τις αντιδράσεις που προέρχονται κυρίως από την Δράμα που είναι η μόνη περιοχή που αντέδρασε, αντιλαμβανόμενη έγκαιρα ότι βγαίνει τελείως έξω από το παιγνίδι των μεταφορών με σύγχρονα μέσα σταθερής τροχιάς.

Το …χάπι με το οποίο προσπαθούν να «χρυσώσουν» τους Δραμινούς, δεν είναι άλλο, από έναν κάθετο άξονα που θα ξεκινά από τον Αμυγδαλεώνα ή την Αμφίπολη και θα καταλήγει στη Δράμα. Βέβαια είναι αμφίβολο εάν ορισμένοι από εμάς θα είναι στη ζωή, αν και όταν υλοποιηθεί ένα τέτοιο έργο. Στη Δράμα, βέβαια, ετοιμάζονται να «γιορτάσουν» την συμπλήρωση 30 χρόνων υποσχέσεων για τις οδικές συνδέσεις με την Αμφίπολη και τον Σταυρό Αμυγδαλεώνα, ενώ το οδικό δίκτυο παραμένει ίδιο εδώ και δεκαετίες και οι μεταφορές, κυρίως λόγω μαρμάρων, έχουν εκατονταπλασιαστεί και πραγματοποιούνται από ένα υφιστάμενο οδικό δίκτυο που δεν ανταποκρίνεται στις πραγματικές μεταφορικές ανάγκες.

Θα επανέλθουμε με τα επιχειρήματα μας, που εκτενώς αναπτύξαμε τους προηγούμενους μήνες, για την καταστροφική για το σύνολο της περιφέρειας μας απόφαση παράκαμψης των πόλεων Σέρρες και Δράμα από έναν σύγχρονο σιδηροδρομικό άξονα, απαριθμώντας τα σημαντικότερα σημεία, κυρίως για λόγους ιστορικούς, διότι τα γραπτά παραμένουν στο χρόνο και κάποια στιγμή όλοι θα κριθούμε στις συνειδήσεις των ανθρώπων για τις αποφάσεις μας.

1. Ουδέποτε μέχρι σήμερα συζητήθηκε με τοπικούς φορείς και εκλεγμένους εκπροσώπους της Καβάλας, της Δράμας και της Θράκης η χάραξη της νέας σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης – Καβάλας – Αλεξ/πολης. Η πρώτη φορά που το θέμα τίθεται σε διάλογο είναι τώρα.

2. Κανένα από τα κόμματα που πέρασαν από τις κυβερνήσεις τα τελευταία δέκα χρόνια δεν εξέφρασε άποψη για την διέλευση. Η όποια άποψη εκφράστηκε από τα Δ.Σ. του Ο.Σ.Ε. και ενίοτε από τις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων μεταφορών.

3. Η εκκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής από Θεσ/νίκη προς Καβάλα προβλέπεται να γίνει από το 21ο – 23ο σιδ. χιλιόμετρο Θεσ/νίκης – Κιλκίς μεταξύ των σταθμών Νέας Φιλαδέλφειας και Γαλλικού, η δε γραμμή σε κάθε περίπτωση διέρχεται και από το νότιο τμήμα του Νομού Κιλκίς.

4. Εάν ο Ο.Σ.Ε. αναζητούσε την ευθεία γραμμή και την συντομότερη διέλευση μεταξύ Θεσ/νίκης – Καβάλας θα αποφάσιζε η γραμμή να διέλθει από τον Σοχό Θεσ/νίκης και την Μαυροθάλασσα Σερρών και όχι νότια των λιμνών Κορώνεια και Βόλβη.

5. Η διέλευση της γραμμής νότια των λιμνών έχει το ίδιο μήκος με μια νέα γραμμή από Σέρρες – Δράμα. Εάν δε η γραμμή διέρχεται από τη Νέα Ζίχνη το μήκος θα είναι ακόμη μικρότερο, το δε ανάγλυφο στη δεύτερη περίπτωση είναι ευνοϊκότερο.

6. Η κατασκευή της νέας γραμμής νότια των λιμνών αποκόπτει την άμεση σύνδεση του λιμανιού της Καβάλας από τον Προμαχώνα και την Βαλκανική Ενδοχώρα, πράγμα που θα γινόταν εάν η γραμμή περνούσε από Σέρρες και Δράμα.

7. Η νέα γραμμή Θεσ/νίκης–Ασπροβάλτας-Αμφίπολης-Αμυγδαλεώνα-Νέας Καρβάλης προβλέπει 8 σταθμούς και δύο στάσεις, σύνολο δέκα, που προδίδει καθαρά προαστιακό χαρακτήρα για την εξυπηρέτηση του Νομού Θεσ/νίκης και των θέρετρων, Βρασνά και Ασπροβάλτα, αλλά εξυπηρετεί και το ανταγωνιστικό στην Καβάλα λιμάνι του Σταυρού.

8. Οι μόνες προσοδοφόρες γραμμές για τον Ο.Σ.Ε. σήμερα είναι οι γραμμές του Προαστιακού της Αθήνας και Αθηνών – Αιγίου και Αθηνών – Χαλκίδας.

9. Ο προαστιακός σιδηρόδρομος Θεσσαλονίκης – Ασπροβάλτας έχει εξαγγελθεί εδώ και τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, αλλά ο ΟΣΕ δεν έχει προχωρήσει σε καμία μελέτη.

10. Η μελέτη χάραξης είναι μόνον η αρχή. Είναι μια μελέτη που ουσιαστικά τίθεται σε διαβούλευση με όλους τους φορείς και αφορά μόνο το θέμα της διέλευσης. Δεν είναι η μελέτη που οδηγεί σε έργο. Για να φτάσουμε σε έργο πρέπει να ανατεθούν, να εκπονηθούν, να εγκριθούν και να πληρωθούν οι παρακάτω μελέτες και να γίνουν οι παρακάτω ενέργειες:

  • Αποτύπωσης – Κτηματογράφηση χώρου διέλευσης
  • Απαλλοτριώσεις. Δικαστήρια
  • Γεωλογικές, γεωτεχνικές, γεωτρήσεις
  • Περιβαλλοντικές
  • Υδραυλικές Μελέτες για τις διελεύσεις από υδατορέμματα και ποταμούς
  • Αρχιτεκτονικές μελέτες ειδ. σταθμών – γεφυρών
  • Μελέτες σηράγγων
  • Στατικές Μελέτες γεφυρών και τεχνικών έργων
  • Ηλεκτρομηχανολογικές Μελέτες
  • Μελέτες ηλεκτροκίνησης
  • Μελέτες αυτοματισμών και σηματοδότησης
  • Μελέτες περίφραξης
  • Μελέτες φύτευσης
  • Μελέτες οδοποιίας και ανισόπεδων κόμβων.

Η υπό κρίση μελέτη είναι σημαντική αλλά δεν αντιστοιχεί ούτε στο 3% των μελετών, του κόστους μελετών και του συνολικά απαιτούμενου χρόνου.

11. Η μελέτη Νέα Καρβάλη – Τοξότες εκπονείται εδώ και είκοσι χρόνια και ακόμη δεν έχει ολοκληρωθεί διότι δεν χρηματοδοτείται. Το τμήμα Νέα Καρβάλη – Τοξότες είναι κομμάτι του άξονα Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη και η χάραξη αυτή δεν τίθεται υπό αμφισβήτηση. Ωστόσο μια αποκομμένη κατασκευή αυτού του έργου, δεν έχει κανένα νόημα, εάν δεν υπάρξει σιδηροδρομική σύνδεση μεταξύ Κομοτηνής και Ποντκόβα που θα συνδέσει την Καβάλα με την καρδιά της Βαλκανικής ενδοχώρας και τα παρευξείνια και παραδουνάβια λιμάνια.

12. Η μελέτη χάραξης του τμήματος Θεσσαλονίκης (Νέα Φιλαδέλφεια) – Καβάλα (Νέα Καρβάλη) ανατέθηκε το 2016 και ολοκληρώθηκε το 2019. οι καθυστερήσεις οφείλονται στην καθυστέρηση πληρωμών. Ο χρόνος εκπόνησης είναι μικρότερος του ενός χρόνου.

13. Η συμφωνία της 6ης Σεπτεμβρίου του 2017 Τσίπρα – Μπορίσωφ, γνωστή ως sea2sea αφορά την διασύνδεση των λιμανιών του Βορείου Αιγαίου με τα λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας (Μπουργκάζ – Βάρνα) και του Δούναβη (Ρούσε). Πουθενά στην συμφωνία δεν περιγράφονται οι διελεύσεις νέων γραμμών στις δύο χώρες, ούτε τα συνοριακά σημεία διέλευσης, θεωρώντας ότι παραμένουν τα ίδια (Προμαχώνας, Ορμένιο)

14. Σε κανέναν προγραμματισμό της Ε.Ε. δεν προβλέπονται νέες γραμμές στην Βουλγαρία, αντίθετα στην Ελλάδα προβλέπεται νέα γραμμή μεταξύ Θες/νίκης – Τοξοτών και βελτίωση της γραμμής Τοξότες – Αλεξ/πολη και Αλέξ/πολη – Ορμένιο.

15. Ενώ η Ε.Ε. προτείνει μεταξύ Θεσ/νίκης και Τοξοτών διπλή ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων, ο Ο.Σ.Ε. προχωρεί σε μελέτη μονής γραμμής. Η γραμμή Τοξότες-Αλεξανδρούπολη, φτιαγμένη το 1890, δεν ανταποκρίνεται στις προδιαγραφές για ηλεκτροκίνητη γραμμή υψηλών ταχυτήτων (πολλές ισόπεδες διασταυρώσεις, ανάγκη βελτίωσης γεωμετρίας και επιδομής)

16. Η σύνδεση μεταξύ τους, έξι μεσαίου μεγέθους αστικών κέντρων της Β.Α. Ελλάδας (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Ξάνθη, Κομοτηνή, Αλεξ/πολη) δημιουργεί αναπόδραστα έναν αναπτυξιακό πόλο με τεράστιες δυνατότητες, αυξάνοντας την ενδοχώρα κάθε μιας χωριστά όλων των προαναφερθέντων πόλεων. Για τον λόγο αυτό η μελέτη Θεσσαλονίκης – Αμφίπολης – Καβάλας αφορά όλη την Περιφέρεια. Όταν η απόσταση μεταξύ Θεσσαλονίκης και Αλεξανδρούπολης θα είναι ίδια είτε μέσω Αμφίπολης είτε μέσω Σερρών Δράμας και θα διέρχεται σε κάθε περίπτωση από Αμυγδαλεώνα και Νέα Καρβάλη, μπορεί να αναρωτηθεί κανείς: Γιατί να μην υπάρχει μια γρήγορη σύνδεση της Αλεξανδρούπολης και της Ξάνθης με τις Σέρρες, ή της Κομοτηνής(έδρα Περιφέρειας, Εφετείου κλπ) με την Δράμα;;;;

17. Αναμφίβολα ο ΟΣΕ επιχειρεί να κατασκευάσει έναν προαστιακό σιδηρόδρομο ανατολικά της Θεσσαλονίκης και τον βαφτίζει ανατολικό κλάδο της Σιδηροδρομικής Εγνατίας προκειμένου να τύχει της Ευρωπαϊκής χρηματοδότησης. Αλλά είναι απορίας άξιο γιατί ορισμένοι παράγοντες της Καβάλας προτιμούν την πόλη τους μακρινό προάστιο της Θεσσαλονίκης και τα λιμάνια της βοηθητικά της Θεσσαλονίκης και δεν επιδιώκουν να δοθεί στην Καβάλα ο ρόλος ενός μεγάλου και νευραλγικού αστικού κέντρου της νότιας Βαλκανικής και τα λιμάνια πρωταγωνιστικά στις μεταφορές με άμεση σύνδεση προς την ενδοχώρα των Βαλκανίων και όχι μέσω Θεσσαλονίκης. Ένας ρόλος που αξίζει στην Καβάλα και την ιστορία της!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η 10η Οκτωβρίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας με σκοπό την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας επί σχετικών θεμάτων. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, η ψυχική υγεία ορίζεται ως μία κατάσταση ευεξίας κατά την οποία το άτομο συνειδητοποιεί τις ικανότητές του, μπορεί να αντιμετωπίσει τις πιέσεις της ζωής και να συνεισφέρει στην κοινωνία.

Το σχολείο διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο στην προάσπιση, βελτίωση και προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας των παιδιών και των εφήβων. Έχει διαπιστωθεί ότι η συστηματική υλοποίηση προγραμμάτων και δράσεων που στοχεύουν στην προαγωγή της ψυχικής υγείας και ευεξίας και εμπλέκουν όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας έχει πολύπλευρα οφέλη, όπως:

(α) θετική επίδραση στη σχολική επίδοση,

(β) ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας,

(γ) καλλιέργεια γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων αναγκαίων για την αντιμετώπιση των προκλήσεων του παρόντος και του μέλλοντος και

(δ) μείωση των πιθανοτήτων εμφάνισης μελλοντικών προβλημάτων και συμπεριφορών υψηλού κινδύνου.

Οι ψυχικά ασθενείς δεν πρέπει να είναι «αόρατοι», αλλά να συνυπάρχουν ως ισότιμο μέλος μιας κοινωνίας. Η ψυχική υγεία επιβαρύνεται από διάφορους κοινωνικούς, ψυχολογικούς και βιολογικούς παράγοντες, που μπορεί να επηρεάσουν τον ψυχισμό του ατόμου σε οποιαδήποτε φάση της ζωής του.

Παγκοσμίως, ένας στους οκτώ ανθρώπους (έφηβοι και ενήλικες) νοσεί ψυχικά και αυτό έχει αρνητικό αντίκτυπο στην σωματική υγεία, στην ευημερία και στην αλληλεπίδραση του ασθενή με το οικογενειακό, κοινωνικό και επαγγελματικό του περιβάλλον.

Σύμφωνα με την Παγκόσμια Ομοσπονδία Ψυχικής Υγείας, πολύ συχνά εμφανίζονται προβλήματα ψυχικής υγείας στην εργασία, όπως κατάθλιψη και άγχος, που εμποδίζουν την παραγωγικότητα, την συμμετοχή και την συνολική απόδοση του εργαζόμενου. Για το έτος 2024, το μήνυμα για την προάσπιση της ψυχικής υγείας είναι «Προτεραιότητα η ψυχική υγεία στον χώρο εργασίας».

Το Κέντρο Πρόληψης «ΔΡΑΣΗ» με αφορμή αυτήν την ημέρα, βρίσκεται κοντά στους Δραμινούς πολίτες και υπενθυμίζει ότι μέσα από δράσεις που πραγματοποιεί στα σχολεία τόσο με μαθητές όσο και με εκπαιδευτικούς, μέσα από δράσεις που υλοποιεί σε επαγγελματικούς χώρους, μέσα από ατομικά ραντεβού, και μέσα από ομαδικές συναντήσεις, παρέχεται η δυνατότητα συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης στους ενδιαφερόμενους, σε θέματα που έχουν να κάνουν με την διαχείριση του άγχους και άλλων συναισθημάτων, εξαρτήσεων, συγκρούσεων στην οικογένεια, επικοινωνίας στην οικογένεια, βελτίωση της συντροφικής σχέσης, της  προσωπικής ανάπτυξης κ.α.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επικοινωνούν στο τηλέφωνο του Κέντρου: 2521030053 και διαδικτυακά στο Email: drasidrama@gmail.com.

Όλες οι υπηρεσίες του Kέντρου προσφέρονται δωρεάν.

Ο Πρόεδρος του Δ.Σ.

Γαβριήλ Καμπουρίδης

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επισφαλής η λειτουργία της Παθολογικής Κλινικής στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Επίκαιρη Ερώτηση ΚΚΕ για Παθολογική Δράμας

Η παραίτηση και της τελευταίας Παθολόγου Ιατρού (Διευθύντρια Ιατρός εκτελούσα και χρέη Συντονίστριας Διευθύντριας της Παθολογικής Κλινικής) της Παθολογικής Κλινικής του Γενικού Νοσοκομείου Δράμας και η λειτουργίας της με «εντέλλεσθε» της Διοικήτριας του Νοσοκομείου προς ιατρούς άλλων ειδικοτήτων, καθιστά αναπόφευκτα και αυτονόητα τη λειτουργία της Κλινικής όχι μόνο εξαιρετικά επισφαλή αλλά και τώρα πια επικίνδυνη.

Να σημειωθεί ότι ο ήδη ελλιπής οργανισμός προβλέπει 11 θέσεις Ειδικών Παθολόγων Ιατρών και σήμερα δεν υπηρετεί κανένας, ενώ παρουσιάζεται και τραγική έλλειψη  ειδικευόμενων ιατρών.

Η παραπάνω κατάσταση δεν είναι τωρινή. Παρ’ όλες τις πολύμορφες και διαχρονικά παρεμβάσεις του ΚΚΕ και στη Βουλή για το Γ.Ν. Δράμας δεν υπάρχει η παραμικρή βελτίωση αυτής της πραγματικότητας, παρά μόνο εφήμερες λύσεις που ουσιαστικά «μπαλώνουν» περιστασιακά και μόνο τις ελλείψεις χωρίς να αντιμετωπίζουν το τεράστιο αυτό πρόβλημα.

Να σημειωθεί ότι η Παθολογική Κλινική του Γ.Ν Δράμας, η μοναδική πανελλαδικά με 52 κλίνες, που λειτουργούσε από το 2023 με μόνο 2 ειδικούς παθολόγους ιατρούς:

– εφημερεύει καθημερινά καλύπτοντας υγειονομικά όλη την Π.Ε. Δράμας και όχι μόνο,

– νοσηλεύει ασθενείς από όλες τις ιδιωτικές κλινικές της Π.Ε. Δράμας (τουλάχιστον 5),

– νοσηλεύει ασθενείς άλλων ειδικοτήτων είτε διότι δεν εφημερεύει η αντίστοιχη ειδικότητα (Ουρολογική) είτε διότι «όλα τα περιστατικά στο τέλος νοσηλεύονται στην Παθολογική Κλινική».

– έχει στην ευθύνη της το Διαβητολογικό Ιατρείο του Γ.Ν. Δράμας και τα Παθολογικά Εξωτερικά Ιατρεία.

Με βάση τα παραπάνω, ΕΡΩΤΑΤΑΙ ο κ. Υπουργός, ποια επείγοντα μέτρα θα πάρει η κυβέρνηση για να προσληφθεί άμεσα ο αναγκαίος αριθμός παθολόγων με σχέση εργασίας μόνιμη, πλήρους και αποκλειστικής απασχόλησης, όπως και όλων των υπόλοιπων υγειονομικών προκειμένου να λειτουργήσει η Παθολογική Κλινική του Γ.Ν Δράμας με  ασφάλεια τόσο των ασθενών όσο και του ίδιου του ιατρικού προσωπικού.

 

Ο Βουλευτής

  Δελής Γιάννης

Διαβάστε όλο το άρθρο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ

Επερώτηση για την άμεση παρέμβαση και χρηματοδότηση έργων του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία – Στέργιος Ηλιόπουλος

Θέμα «Επερώτηση για την άμεση παρέμβαση και χρηματοδότηση έργων του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας»

Αξιότιμε κύριε Περιφερειάρχη,

Σε συνέχεια του αιτήματος του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας, θα θέλαμε να θέσουμε υπόψη σας τα εξής:

Ο ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας διαχειρίζεται ένα αρδευτικό δίκτυο κρίσιμης σημασίας, το οποίο εξυπηρετεί την άρδευση περίπου 15.000 στρεμμάτων καλλιεργειών. Ωστόσο, το δίκτυο αυτό αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω του απαρχαιωμένου εξοπλισμού, των κατασκευαστικών ατελειών του Αναδασμού Κουδουνίων του 2009, αλλά και των πλημμυρικών φαινομένων που έχουν προκαλέσει επιπλέον φθορές.

Συγκεκριμένα, παρατηρούνται σοβαρές ελλείψεις που θέτουν σε κίνδυνο την ομαλή λειτουργία των αρδευτικών υποδομών, όπως:

  1. Ανεπαρκής συντήρηση και φθορές στο φράγμα Εμμανουηλίδη που θέτουν σε κίνδυνο την περιοχή από πλημμύρες και καταστροφές καλλιεργειών.
  2. Ηλεκτροδότηση δύο υδρογεωτρήσεων σε αγροτικές περιοχές που παραμένουν ανενεργές, παρότι είναι κρίσιμες για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας.
  3. Καθαρισμός του ποταμού Αγίας Βαρβάρας και των αρδευτικών καναλιών, που παραμένουν φραγμένα από φερτά υλικά, με συνέπεια την πλημμύρα καλλιεργειών και οικισμών.

Με δεδομένο ότι το υφιστάμενο πλαίσιο αρμοδιοτήτων των Περιφερειών (Ν. 3852/2010) περιλαμβάνει την υποστήριξη των ΤΟΕΒ σε θέματα διαχείρισης υδάτων και υποδομών άρδευσης, παρακαλούμε να μας ενημερώσετε:

  1. Ποια άμεσα μέτρα προτίθεστε να λάβετε για την αποκατάσταση του φράγματος Εμμανουηλίδη και την πρόληψη περαιτέρω πλημμυρικών φαινομένων στην περιοχή;
  2. Τι ενέργειες θα γίνουν για τη συντήρηση και καθαρισμό των αρδευτικών καναλιών, ώστε να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη άρδευση των καλλιεργειών;
  3. Υπάρχει δυνατότητα άμεσης έκδοσης αδειών χρήσης νερού για τον ΤΟΕΒ Κουδουνίων, προκειμένου να ενταχθεί σε χρηματοδοτούμενα προγράμματα και να εξασφαλιστεί η νόμιμη λειτουργία του δικτύου;
  4. Προτίθεται η Περιφέρεια να συμπεριλάβει και τον ΤΟΕΒ Κουδουνίων στα σχέδια χρηματοδότησης για την κάλυψη των εξόδων ηλεκτροδότησης των υδρογεωτρήσεων, όπως έγινε με άλλους Οργανισμούς Εγγείων Βελτιώσεων (ΟΕΒ) στη Θράκη;

Ζητάμε την άμεση ανταπόκρισή σας και την ενεργοποίηση των μηχανισμών για τη χρηματοδότηση των έργων συντήρησης και την επίλυση των προβλημάτων που απειλούν την αγροτική παραγωγή στην περιοχή.

Για την
«Ανεξάρτητη Ενωτική Πρωτοβουλία»
Ηλιόπουλος Στέργιος

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Hellenic Train: Διακόπτονται τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ανησυχία αν εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου 80χρονος συνταξιούχος γιατρός

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η αυθαιρεσία και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχουν θέση στο Δήμο Δράμας

Χρηστικά3 μήνες πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο Δήμος Δράμας προχωρά στην κοπή δέντρων στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας για λόγους δημόσιας ασφάλειας.

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Μεγάλη φωτιά με εκρήξεις στο νοσοκομείο τής Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Επισφαλής η λειτουργία της Παθολογικής Κλινικής στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Επερώτηση για την άμεση παρέμβαση και χρηματοδότηση έργων του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας

Χρηστικά3 ημέρες πριν

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Τοιχοθεραπεία: “Δε φοβήθηκα, γιατί εκπαιδεύτηκα!”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

Πολιτιστικά6 ημέρες πριν

Πρόσκληση συμμετοχής με προϊόντα προς πώληση ή ψυχαγωγικά παιχνίδια στην Ονειρούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Ξανθόπουλος: Επίκαιρη Ερώτηση για την άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Με ήττα το ντεμπούτο της ΔΟΞΑ 2016 F.C. στο πρωτάθλημα της Α Εθνικής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Νέοι πόροι και τεχνολογίες αιχμής αξιοποιούνται για το Φυσικό Αέριο στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διακοπή νερού την Κυριακή 06-10 από τις 09:00 έως τις 16:00

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Βιωματικό σεμινάριο προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών