Connect with us

Πολιτιστικά

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

Σάββατο 24 Αυγούστου στις 21.00

Η τραγωδία «Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη, σε νέα μετάφραση  Παντελή Μπουκάλα και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού παρουσιάζεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Η Ανθή Ευστρατιάδου που τιμήθηκε με το 11ο «Θεατρικό Βραβείο Μελίνα Μερκούρη» για την θεατρική περίοδο 2016 ερμηνεύει το ρόλο της Ιφιγένειας. Ο  Γιώργος Γλάστρας τον Αγαμέμνονα, η Μαρία Τσιμά την Κλυταιμήστρα, ο Γιώργος Καύκας τον Πρεσβύτη, ο Νικόλας Μαραγκόπουλος τον Μενέλαο, ο Χρίστος Στυλιανού τον Αγγελιοφόρο και ο Θανάσης Ραφτόπουλος τον Αχιλλέα.

Λίγα λόγια για το έργο

Η τραγωδία Ιφιγένεια η εν Αυλίδι γράφτηκε στην αυλή του βασιλιά της Μακεδονίας Αρχέλαου, στα χρόνια 408-406 π.Χ., λίγο πριν από τον θάνατο του Ευριπίδη. Αποτελεί μία από τις πέντε τραγωδίες του με θέμα από τον Τρωικό κύκλο, και μαζί με τις Βάχκες είναι τα δύο τελευταία δράματά του. Παραστάθηκε στα Μεγάλα Διονύσια μετά τον θάνατό του, από τον Ευριπίδη τον Νεότερο (γιό ή ανιψιό του μεγάλου τραγικού) και απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Η τραγωδία εστιάζει στην απόφαση του Αγαμέμνονα, αρχιστράτηγου των Αχαιών, να θυσιάσει την κόρη του την Ιφιγένεια, ώστε να μπορέσει να σαλπάρει για την Τροία ο ελληνικός στόλος, που έχει ακινητοποιηθεί λόγω άπνοιας στην Αυλίδα. Αυτό είναι το θέλημα της θεάς Άρτεμης, όπως  αποκαλύπτει με τον χρησμό του ο μάντης Κάλχας. Έτσι, ο Αγαμέμνονας καλεί την Ιφιγένεια στην Αυλίδα, με το πρόσχημα του γάμου της με το πρωτοπαλίκαρο των Αχαιών, τον Αχιλλέα, προτού αναχωρήσουν για τον πόλεμο. Παρά το φρικτό δίλημμα που αντιμετωπίζει, αφού καλείται να επιλέξει μεταξύ της κόρης και της πατρίδας του, ο Αγαμέμνονας υπακούει στην «ανάγκη» και αποφασίζει να προχωρήσει στη θυσία, αγνοώντας τις ικεσίες της Κλυταιμήστρας, της Ιφιγένειας, του Αχιλλέα, ακόμα και του ίδιου του Μενέλαου. Η ευγενική Ιφιγένεια τελικά συμφιλιώνεται με την τραγική μοίρα της και αποδέχεται να θυσιαστεί υπέρ πατρίδας. Στο τέλος του έργου, ένας αγγελιοφόρος ανακοινώνει στην Κλυταιμήστρα ότι η Ιφιγένεια εξαφανίστηκε από τον βωμό προτού δεχτεί το θανάσιμο χτύπημα.

Σ΄ αυτό το κορυφαίο δράμα του, όπου οι χαρακτήρες εξελίσσονται από επεισόδιο και σε επεισόδιο, ο Ευριπίδης, βαθιά σοφός και ώριμος, αναδιευθετεί το επικό υλικό και, απευθυνόμενος στους διχασμένους Έλληνες της εποχής του, γίνεται ο κήρυκας της φιλοπατρίας.

Σημείωμα Σκηνοθέτη

O Ευριπίδης, στο τέλος της ζωής του, μας δίνει ένα έργο μεταπτώσεων και συνεχόμενων διλημμάτων, έμπλεο ειρωνείας και αναπάντεχων κωμικών στιγμών.

Εμποτισμένο από́ την ατμόσφαιρα της εποχής του, με την Αθηναϊκή́ δημοκρατία να παραπαίει και την ήττα στον Πελοποννησιακό́ πόλεμο να πλησιάζει, το έργο αποτυπώνει έναν κόσμο οπού η πιστή στον ηρωισμό́ και τις πατριαρχικές αξίες έχει κλονιστεί́. Έναν κόσμο στον οποίον ο όχλος ανάγεται σε πρωταγωνιστή́ της δράσης, την ιδία στιγμή́ που οι ήρωες, ασταθείς, γεμάτοι αδυναμίες και με συνέχεις αλλαγές γνώμης, κατακρημνίζονται. Γίνονται δηλαδή τόσο ανθρώπινοι, που ξενίζουν. Μόνες σταθερές, σε έναν κόσμο μεταβατικό,  παραμένουν ο αγώνας για την εξουσία, η αναπόδραστη ανάγκη που συντρίβει ζωές και ο ασύμπτωτος χρόνος των καλών προθέσεων, που μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφές. Η Αθήνα δεν έχει πια το ηθικό έρεισμα ότι διεξάγει έναν πόλεμο αμυντικό ή εναντίον βαρβάρων. Παρόλα αυτά, το αίτημα της ομοψυχίας είναι κυρίαρχο και πρέπει να επικρατήσει.

Όμως η  θυσία της Ιφιγένειας δεν είναι επιβεβλημένη. Οι Αργείοι έχουν την επιλογή και να μην ξεκινήσουν για την Τροία. Ο Ευριπίδης δημιουργεί μία ηρωίδα που αποφασίζει τη θυσία της, υπό από το βάρος της ανάγκης. Δεν έχουμε να κάνουμε με μια ρομαντική́ αυτοθυσία, ούτε με ένα μονοδιάστατο πατριωτικό́ δράμα, αλλά́ με μια περίπτωση διαρκούς πάλης και ανισορροπίας, μια ιστορία ανατροπών, που θέτει τις βάσεις του μελλοντικού αιτήματος ενός ιδανικού ανθρώπου, όπου οι κοινωνικές απαιτήσεις δεν θα τον συντρίβουν, αλλά θα συμπορεύονται με την ελευθερία της σκέψης, της βούλησης και του προσωπικού καλού.

Μέχρι τότε, οι άνθρωποι δεν θα ξέρουν πού πραγματικά βρίσκονται, αλλά θα συνεχίζουν να οραματίζονται πού θέλουν να φτάσουν.

Γιάννης Καλαβριανός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας

Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός

Σκηνικά-Κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου

Μουσική σύνθεση-Μουσική διδασκαλία-Ηχητικός σχεδιασμός: Θοδωρής Οικονόμου

Kίνηση: Δημήτρης Σωτηρίου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

A’ Βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξία Μπεζίκη

Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Xάρης Πεχλιβανίδης

Βοηθοί σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Ελίνα Ευταξία, Isabela Tudorache

Φωτογράφιση παράστασης: Τάσος Θώμογλου

Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren, Μαρία Λαζαρίδου

*Βοηθός σκηνογράφου (στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης): Σοφία Τσιριγώτη

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Γιώργος Γλάστρας (Αγαμέμνων), Ανθή Ευστρατιάδου (Ιφιγένεια),  Γιώργος Καύκας (Πρεσβύτης), Νικόλας Μαραγκόπουλος (Μενέλαος), Θανάσης Ραφτόπουλος (Αχιλλέας), Χρίστος Στυλιανού (Αγγελιοφόρος), Μαρία Τσιμά (Κλυταιμήστρα).

Χορός: Μομώ Βλάχου, Στελλίνα Βογιατζή, Δέσποινα Γιαννοπούλου, Ιωάννα Δεμερτζίδου, Δανάη Επιθυμιάδη, Αίγλη Κατσίκη, Λήδα  Κουτσοδασκάλου, Μαρία Κωνσταντά, Αλεξία Μπεζίκη, Ζωή Μυλωνά, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Κατερίνα Παπαδάκη, Ρεβέκκα Τσιλιγκαρίδου

 Μουσικός επί σκηνής: Δημήτρης Χουντής

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Σάββατο 24 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παράστασης.

 

Τιμές εισιτηρίων:

  • Τιμή προπώλησης: 12 €
  • Κανονικό εισιτήριο: 15 €
  • Φοιτητικό/ Ανέργων/ Άνω των 65/ Ομαδικό: 10 €
  • ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €

 Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

 Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

 Δράμα: «Americanino» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

 Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Ηλεκτρονική προπώληση: viva.gr

Ισχύουν εισιτήρια Ο.Γ.Α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Σχόλια

Πολιτιστικά

Η Μελίνα Μποτέλλη παρουσιάζει στη Δράμα τα «Δυο γυμνά άσπρα χέρια»

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024,  ΩΡΑ 7 μμ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΔΡΑΜΑΣ

ΘΕΑΤΡΙΚΟΣ ΜΟΥΣΙΚΟΣ ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ “ΔΥΟ ΓΥΜΝΑ ΑΣΠΡΑ ΧΕΡΙΑ”
Η ΜΕΛΙΝΑ ΜΠΟΤΕΛΛΗ, μία από τις κορυφαίες Ελληνίδες ηθοποιούς, παρουσιάζει

ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΔΡΑΜΑΣ  τον εμβληματικό θεατρικό-μουσικό μονόλογο ‘’ΔΥΟ ΓΥΜΝΑ ΑΣΠΡΑ ΧΕΡΙΑ’’, που έγραψε και σκηνοθέτησε η ίδια.

Στις 2 Φεβρουαριου, ως γνωστόν, είναι η εορτή της ΥΠΑΠΑΝΤΗΣ. Ημέρα εορτής της Μητέρας για την ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ. Με την ευκαιρία αυτή το ΛΥΚΕΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΔΡΑΜΑΣ, την  ΚΥΡΙΑΚΗ 4 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2024 ΩΡΑ 7 ΜΜ διοργανώνει την παράσταση αυτή.

Ο μονόλογος της Μελίνας Μποτέλλη εδώ και έξι  σχεδόν χρόνια κυριολεκτικά συγκλονίζει το σύνολο του κοινού, ανεξάρτητα από ηλικία, φύλο, μορφωτικό επίπεδο και ενδιαφέροντα σε όλη την Ελλάδα, απ’ άκρη σ’άκρη.

Ο ΜΟΝΟΛΟΓΟΣ της Μελίνας Μποτέλλη ”ΔΥΟ ΓΥΜΝΑ ΑΣΠΡΑ ΧΕΡΙΑ” είναι ένας ύμνος στην Μητρότητα και την τέχνη της Μουσικής. Τέχνης χωρίς σύνορα.

Μας οδηγεί σε έναν άγνωστο κόσμο και την ανθρώπινη πλευρά των καλλιτεχνών της Μουσικής, σε συνδυασμό με το πανανθρώπινο θέμα Γυναίκα-Μητέρα.

Μονόλογος αφιερωμένος στους δασκάλους της όλων των Τεχνών. Κυρίως όμως στους Ηθοποιούς-Δασκάλους, θεμέλιο του ΕΘΝΙΚΟΥ μας ΘΕΑΤΡΟΥ και του ΘΕΑΤΡΟΥ ΤΕΧΝΗΣ, που έφεραν με τις ξεχωριστές φωνές τους στα σπίτια των Ελλήνων το μεγάλο διεθνές θεατρικό ρεπερτόριο, μέσω του ραδιοφώνου του ΕΙΡ και Ελληνικής Ραδιοφωνίας, πριν από την εισβολή της τηλεόρασης και της εικόνας. Του ραδιοφώνου, που έκανε τη φαντασία των ακροατών να ταξιδεύει και να δημιουργεί εικόνες και πρόσωπα.

Μονόλογος αντίδοτο στη βία των ημερών και ιδιαίτερα κατά των γυναικών.
Μονόλογος υπέρμαχος της οικογένειας και της συμβολής της στη διαμόρφωση κάθε ανθρώπου.
Ο ΜΟΝΌΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ.

Ένας ύμνος  στη ΜΗΤΡΟΤΗΤΑ, την ΤΕΧΝΗ και τη ΦΑΝΤΑΣΙΑ, που απο τον Ιούνιο του 2018 αγγίζει τις ψυχές των θεατών σε όλη την Ελλάδα.

Η πολυτάλαντη ηθοποιός έγινε ευρύτατα γνωστή σε όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό με τις θεατρικές και μουσικές της παραστάσεις.
Κυρίως όμως βρέθηκε στα σπίτια όλων των Ελλήνων μέσω της τηλεόρασης. Ιδιαίτερα με τις άκρως επιτυχημένες τηλεοπτικές σειρές, στις οποίες πρωταγωνίστησε, όπως οι σειρές του MEGA

  • ‘’ΑΠΩΝ’’ της Μιρέλας Παπαοικονόμου, σε σκηνοθεσία Γιώργου Κορδέλλα και
  • ‘’ΨΙΘΥΡΟΙ ΚΑΡΔΙΑΣ’’ του Μανούσου Μανουσάκη και σενάριο Σταύρου Αυδούλου.
    • Το σήριαλ αυτό κρίθηκε πανευρωπαικά ως το πιό επιτυχημένο δραματικό σήριαλ του 20ου αιώνα. Η Μελίνα έντυπωσίασε ερμηνεύοντας την χαρακτηριστική Τσιγγάνα μάνα.

Και ακόμα με τις σειρές

  • ‘’ΑΚΡΟΒΑΤΩΝΤΑΣ’’ του ALPHA,
  • ‘’XΩΡΙΣ ΟΡΙΑ’’ του ΑΝΤ1,
    • και τα δύο σε σκηνοθεσία Στράτου Μαρκίδη.
  • Κυρίως με την σειρά ‘’ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΜΑΧΑΙΡΙΑ’’ , σε σκηνοθεσία Στράτου Μαρκίδη και σενάριο της πρόσφατα ‘’χαμένης’’ σπουδαίας Υβόνης Μεταξάκη.
    • Η μεγάλη επιτυχία του ΑΝΤ1,  επαναλαμβάνεται στο ANT1 + με υψηλή πάντα τηλεθέαση. Σε αυτό η Μελίνα Μποτέλλη ερμηνεύει την αρχετυπική Μάνα και Γυναίκα της Κρήτης.

Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΗΣ  κ. ΜΕΛΙΝΑΣ ΜΠΟΤΕΛΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ για τους σκοπούς του Λυκείου των Ελληνίδων

Για την εξασφάλιση ΔΕΛΤΙΩΝ ΕΙΣΌΔΟΥ μπορείτε να απευθύνεστε στο ΛΥΚΕΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΔΡΑΜΑΣ στο τηλέφωνο 2521039167

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Μορφωτικός Σύλλογος Καλαμπακίου Δράμας – Πρόσκληση για το ΚΟΥΡΜΠΑΝΙ 2024

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Έκθεση με έργα χαρακτικής που γίνεται θεσμός στην πόλη της Δράμας

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η έκθεση θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και τις 20 Ιανουαρίου 2024.

Αναγνωρισμένοι και καταξιωμένοι χαράκτες, μέλη της Ένωσης Ελλήνων Χαρακτών (Ε.Ε.Χ.), παρουσιάζουν πρότυπα έργα τους στην GALLERY13, στην πόλη μας.

Με την έκθεση αυτή συνεχίζεται η συνεργασία που ξεκίνησε η GALLERY13 με την Ένωση Ελλήνων Χαρακτών πριν από έναν χρόνο τέτοια εποχή, δίνοντας την ευκαιρία σε καταξιωμένους καλλιτέχνες να παρουσιάσουν την δουλειά τους εκτός μεγάλων αστικών κέντρων.

Η έκθεση περιλαμβάνει έργα δεκαπέντε δημιουργών, τα οποία προκύπτουν από μήτρες ξυλογραφίας, χαλκογραφίας, μεταξοτυπίας, λινόλεουμ και άλλων τεχνικών, με μέγιστη διάσταση τα 25×25 εκατοστά.

Στην έκθεση παρουσιάζονται τα έργα των δημιουργών – μελών της ΕΕΧ:

  • Οδυσσέα Αννιτσάκη,
  • Ειρήνης Αντωνιάδη,
  • Τζούντυ Άτγουντ,
  • Στέλλας Βαρδάκη
  • Αργυρής Βασιλάκου,
  • Δήμητρας Κουμαντάκη,
  • Μαρίνας Μαραβελάκη,
  • Ιωάννη Μονογυιού,
  • Πίνο Παντολφίνι,
  • Ναταλίας Παπαδοπούλου,
  • Στεφάνιας Πατρικίου,
  • Ρουμπίνας Σαρελάκου,
  • Δήμητρας Σιατερλή,
  • Βανέσσας Τουζλούκωφ και
  • Αναστασίας Τσετουλίδου.

«Η Ένωση Ελλήνων Χαρακτών, είναι ένα μη κερδοσκοπικό σωματείο, που ιδρύθηκε το 1987 από ομάδα ονομαστών και καταξιωμένων Ελλήνων χαρακτών. Σήμερα, τα μέλη της είναι περίπου ογδόντα χαράκτες – καλλιτέχνες, που εργάζονται με όλες τις τεχνικές, ερευνώντας τις σύγχρονες τάσεις και διαμορφώνοντας την πορεία της σύγχρονης ελληνικής χαρακτικής.

Ένα ενδεικτικό μέρος αυτού του εικαστικού αποτελέσματος παρουσιάζεται στην GALLERY13, με αυθεντικά χαρακτικά που οι ίδιοι δημιουργοί σχεδίασαν, χάραξαν και τύπωσαν», εξηγεί η πρόεδρος του σωματείου Δήμητρα Κουμαντάκη.

Σύμφωνα με την κ. Κουμαντάκη, «η έκθεση αυτή συνεχίζει το άνοιγμα της Ε.Ε.Χ. προς τον ιδιωτικό χώρο. Αυτό το βήμα της συνεργασίας με ιδιωτικούς φορείς, ξεκίνησε και συνεχίζεται με την GALLERY13, καθώς είναι ένας φιλόξενος χώρος τέχνης με ειδίκευση στην έντυπη τέχνη».

Σημείο πολιτιστικής συνάντησης

Η GALLERY13 έχει εξελιχθεί σε σημείο συνάντησης μέσα στο αστικό τοπίο της ακριτικής Δράμας, αφιερωμένο στον άνθρωπο και στον πολιτισμό. Λειτουργεί στον αριθμό 13 της οδού Μητροπολίτου Αγαθαγγέλου στο ιστορικό κέντρο της πόλης, εκεί όπου την περίοδο του μεσοπολέμου η συστάδα των μικρών διώροφων κτιρίων της περιοχής αποτελούσε τη «Νέα Αγορά» της Δράμας.

«Όραμα της GALLERY13», επισημαίνει ο ιδρυτής της Δημήτρης Γούδας, «είναι να προβάλει στο ευρύτερο κοινό καλλιτέχνες στους οποίους το χαρτί κυριαρχεί ως βασικό υλικό στα έργα τους. Παράλληλα, η λειτουργία του βιβλιοδετείου στον χώρο της γκαλερί, συνδιαμορφώνει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της με στόχο να αναδείξει την υλική υπόσταση του βιβλίου ως αντικείμενο πολιτισμού υψηλής αισθητικής. Η τέχνη της χαρακτικής, ως μητέρας της τυπογραφίας και των πρώτων τυπωμένων βιβλίων, αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της GALLERY13».

Φιλοδοξία του κ. Γούδα είναι αυτή η δημιουργική συνεργασία με την Ε.Ε.Χ. να εξελιχθεί σε θεσμό, παρουσιάζοντας στο φιλότεχνο κοινό της Δράμας και της ανατολικής Μακεδονίας ευρύτερα, έργα καταξιωμένων Ελλήνων χαρακτών.

Πηγή: ΑΠΕ

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

Χρηστικά2 μήνες πριν

Εθνική Σύνταξη. Ποσό, ηλικία και έτη ασφάλισης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

H Δράμα προικίζεται το 2024 με ένα νέο μουσείο φωτογραφικών μηχανών

Πολιτιστικά2 μήνες πριν

Πρόγραμμα για όλα τα Δρώμενα του Δωδεκαημέρου 2024 στην Π.Ε. Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Το Εορταστικό ωράριο των Εμπορικών καταστημάτων

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

Με συναυλία της Ήβης Αδάμου η έναρξη της 20ης Ονειρούπολης Σάββατο 2 Δεκεμβρίου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Συνάντηση με τον νέο Περιφερειάρχη ΑΜΘ κ. Τοψίδη  Χριστόδουλο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Τροχαίο δυστύχημα στη Δράμα με δύο νεκρούς και έναν τραυματία

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Για τον Σιδηροδρομικό αποκλεισμό της Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Κωνσταντίνος Δ. Μπλούχος: «Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα»

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 εβδομάδες πριν

Νίκη Ευκαρπίας – Δόξα Δράμας 1-1: Προμελετημένο έγκλημα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Προκαταρκτική εξέταση από εισαγγελέα για την υπόθεση της Μάρμαρα Παυλίδης

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ορισμός Αντιδημάρχων Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Εορτασμός της Αγίας Βαρβάρας Πολιούχου της Δράμας- Τα καραβάκια των ευχών

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Στην πρώτη θέση η Πατάτα Κ. Νευροκοπίου στον παγκόσμιο διαγωνισμό Taste Atlas Awards 2023-24

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Λουτρά Ελευθερών: Εγκατάλειψη και παρακμή σε μια άλλοτε κραταιά και όμορφη λουτρόπολη

Χρηστικά16 ώρες πριν

Επεκτάσεις μαλλιών και γυναικείες περούκες, ποια είναι η καλύτερη λύση για την γυναικεία τριχόπτωση

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Συνάντησή του Δημάρχου Δράμας με τον νέο Γενικό Περιφερειακό Αστυνομικό Διευθυντή ΑΜ–Θ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Επίσκεψη μαθητών της ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ στο γραφείο Δημάρχου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κοπή Βασιλόπιτας της Δημοτικής Παράταξης Επανεκκίνηση για τη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Πρόσκληση σε Ενημερωτικές Εκδηλώσεις δράσεων επιχειρηματικότητας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Προσκυνηματική εκδρομή στην ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ τον Μάιο

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Κρίνουμε απαράδεκτο το καθεστώς δυνητικής αργίας Γενικής Ιατρού

ΕΛΛΑΔΑ1 εβδομάδα πριν

Έπαρση και Εμπαιγμός …

Χρηστικά1 εβδομάδα πριν

Πότε η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου ισχύει για οδήγηση μοτοσυκλέτας έως 125 κ.εκ.

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Το Μονομελές Εφετείο Θράκης «ξεκλειδώνει» το νέο οδικό άξονα Δράμα – Καβάλα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Προϋποθέσεις νόμιμης τοποθέτησης κάμερας στην είσοδο διαμερίσματος

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Ολοταχώς για το τοπικό η ΔΟΞΑ

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Συνέντευξη του Δημάρχου Δράμας κ. Γιώργου Παπαδόπουλου στο Dramatv,gr

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Συνέντευξη με τον Αντιδήμαρχο οικονομικών του Δήμου Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 εβδομάδες πριν

Κοπή βασιλόπιτας Δημοτικών Υπαλλήλων

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών