Connect with us

Πολιτιστικά

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη – Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Δημοσιεύθηκε

στις

Σάββατο 24 Αυγούστου στις 21.00

Η τραγωδία «Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη, σε νέα μετάφραση  Παντελή Μπουκάλα και σκηνοθεσία Γιάννη Καλαβριανού παρουσιάζεται το Σάββατο 24 Αυγούστου στις 9 το βράδυ, στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων στο πλαίσιο του 62ου Φεστιβάλ Φιλίππων.

Η Ανθή Ευστρατιάδου που τιμήθηκε με το 11ο «Θεατρικό Βραβείο Μελίνα Μερκούρη» για την θεατρική περίοδο 2016 ερμηνεύει το ρόλο της Ιφιγένειας. Ο  Γιώργος Γλάστρας τον Αγαμέμνονα, η Μαρία Τσιμά την Κλυταιμήστρα, ο Γιώργος Καύκας τον Πρεσβύτη, ο Νικόλας Μαραγκόπουλος τον Μενέλαο, ο Χρίστος Στυλιανού τον Αγγελιοφόρο και ο Θανάσης Ραφτόπουλος τον Αχιλλέα.

Λίγα λόγια για το έργο

Η τραγωδία Ιφιγένεια η εν Αυλίδι γράφτηκε στην αυλή του βασιλιά της Μακεδονίας Αρχέλαου, στα χρόνια 408-406 π.Χ., λίγο πριν από τον θάνατο του Ευριπίδη. Αποτελεί μία από τις πέντε τραγωδίες του με θέμα από τον Τρωικό κύκλο, και μαζί με τις Βάχκες είναι τα δύο τελευταία δράματά του. Παραστάθηκε στα Μεγάλα Διονύσια μετά τον θάνατό του, από τον Ευριπίδη τον Νεότερο (γιό ή ανιψιό του μεγάλου τραγικού) και απέσπασε το πρώτο βραβείο.

Η τραγωδία εστιάζει στην απόφαση του Αγαμέμνονα, αρχιστράτηγου των Αχαιών, να θυσιάσει την κόρη του την Ιφιγένεια, ώστε να μπορέσει να σαλπάρει για την Τροία ο ελληνικός στόλος, που έχει ακινητοποιηθεί λόγω άπνοιας στην Αυλίδα. Αυτό είναι το θέλημα της θεάς Άρτεμης, όπως  αποκαλύπτει με τον χρησμό του ο μάντης Κάλχας. Έτσι, ο Αγαμέμνονας καλεί την Ιφιγένεια στην Αυλίδα, με το πρόσχημα του γάμου της με το πρωτοπαλίκαρο των Αχαιών, τον Αχιλλέα, προτού αναχωρήσουν για τον πόλεμο. Παρά το φρικτό δίλημμα που αντιμετωπίζει, αφού καλείται να επιλέξει μεταξύ της κόρης και της πατρίδας του, ο Αγαμέμνονας υπακούει στην «ανάγκη» και αποφασίζει να προχωρήσει στη θυσία, αγνοώντας τις ικεσίες της Κλυταιμήστρας, της Ιφιγένειας, του Αχιλλέα, ακόμα και του ίδιου του Μενέλαου. Η ευγενική Ιφιγένεια τελικά συμφιλιώνεται με την τραγική μοίρα της και αποδέχεται να θυσιαστεί υπέρ πατρίδας. Στο τέλος του έργου, ένας αγγελιοφόρος ανακοινώνει στην Κλυταιμήστρα ότι η Ιφιγένεια εξαφανίστηκε από τον βωμό προτού δεχτεί το θανάσιμο χτύπημα.

Σ΄ αυτό το κορυφαίο δράμα του, όπου οι χαρακτήρες εξελίσσονται από επεισόδιο και σε επεισόδιο, ο Ευριπίδης, βαθιά σοφός και ώριμος, αναδιευθετεί το επικό υλικό και, απευθυνόμενος στους διχασμένους Έλληνες της εποχής του, γίνεται ο κήρυκας της φιλοπατρίας.

Σημείωμα Σκηνοθέτη

O Ευριπίδης, στο τέλος της ζωής του, μας δίνει ένα έργο μεταπτώσεων και συνεχόμενων διλημμάτων, έμπλεο ειρωνείας και αναπάντεχων κωμικών στιγμών.

Εμποτισμένο από́ την ατμόσφαιρα της εποχής του, με την Αθηναϊκή́ δημοκρατία να παραπαίει και την ήττα στον Πελοποννησιακό́ πόλεμο να πλησιάζει, το έργο αποτυπώνει έναν κόσμο οπού η πιστή στον ηρωισμό́ και τις πατριαρχικές αξίες έχει κλονιστεί́. Έναν κόσμο στον οποίον ο όχλος ανάγεται σε πρωταγωνιστή́ της δράσης, την ιδία στιγμή́ που οι ήρωες, ασταθείς, γεμάτοι αδυναμίες και με συνέχεις αλλαγές γνώμης, κατακρημνίζονται. Γίνονται δηλαδή τόσο ανθρώπινοι, που ξενίζουν. Μόνες σταθερές, σε έναν κόσμο μεταβατικό,  παραμένουν ο αγώνας για την εξουσία, η αναπόδραστη ανάγκη που συντρίβει ζωές και ο ασύμπτωτος χρόνος των καλών προθέσεων, που μπορεί να οδηγήσει σε καταστροφές. Η Αθήνα δεν έχει πια το ηθικό έρεισμα ότι διεξάγει έναν πόλεμο αμυντικό ή εναντίον βαρβάρων. Παρόλα αυτά, το αίτημα της ομοψυχίας είναι κυρίαρχο και πρέπει να επικρατήσει.

Όμως η  θυσία της Ιφιγένειας δεν είναι επιβεβλημένη. Οι Αργείοι έχουν την επιλογή και να μην ξεκινήσουν για την Τροία. Ο Ευριπίδης δημιουργεί μία ηρωίδα που αποφασίζει τη θυσία της, υπό από το βάρος της ανάγκης. Δεν έχουμε να κάνουμε με μια ρομαντική́ αυτοθυσία, ούτε με ένα μονοδιάστατο πατριωτικό́ δράμα, αλλά́ με μια περίπτωση διαρκούς πάλης και ανισορροπίας, μια ιστορία ανατροπών, που θέτει τις βάσεις του μελλοντικού αιτήματος ενός ιδανικού ανθρώπου, όπου οι κοινωνικές απαιτήσεις δεν θα τον συντρίβουν, αλλά θα συμπορεύονται με την ελευθερία της σκέψης, της βούλησης και του προσωπικού καλού.

Μέχρι τότε, οι άνθρωποι δεν θα ξέρουν πού πραγματικά βρίσκονται, αλλά θα συνεχίζουν να οραματίζονται πού θέλουν να φτάσουν.

Γιάννης Καλαβριανός

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:

Μετάφραση: Παντελής Μπουκάλας

Σκηνοθεσία: Γιάννης Καλαβριανός

Σκηνικά-Κοστούμια: Αλεξάνδρα Μπουσουλέγκα, Ράνια Υφαντίδου

Μουσική σύνθεση-Μουσική διδασκαλία-Ηχητικός σχεδιασμός: Θοδωρής Οικονόμου

Kίνηση: Δημήτρης Σωτηρίου

Φωτισμοί: Νίκος Βλασόπουλος

A’ Βοηθός σκηνοθέτη: Αλεξία Μπεζίκη

Β’ Βοηθός σκηνοθέτη: Xάρης Πεχλιβανίδης

Βοηθοί σκηνογράφου-ενδυματολόγου: Ελίνα Ευταξία, Isabela Tudorache

Φωτογράφιση παράστασης: Τάσος Θώμογλου

Οργάνωση παραγωγής: Marleen Verschuuren, Μαρία Λαζαρίδου

*Βοηθός σκηνογράφου (στο πλαίσιο πρακτικής άσκησης): Σοφία Τσιριγώτη

Παίζουν (με αλφαβητική σειρά): Γιώργος Γλάστρας (Αγαμέμνων), Ανθή Ευστρατιάδου (Ιφιγένεια),  Γιώργος Καύκας (Πρεσβύτης), Νικόλας Μαραγκόπουλος (Μενέλαος), Θανάσης Ραφτόπουλος (Αχιλλέας), Χρίστος Στυλιανού (Αγγελιοφόρος), Μαρία Τσιμά (Κλυταιμήστρα).

Χορός: Μομώ Βλάχου, Στελλίνα Βογιατζή, Δέσποινα Γιαννοπούλου, Ιωάννα Δεμερτζίδου, Δανάη Επιθυμιάδη, Αίγλη Κατσίκη, Λήδα  Κουτσοδασκάλου, Μαρία Κωνσταντά, Αλεξία Μπεζίκη, Ζωή Μυλωνά, Μαριάνθη Παντελοπούλου, Κατερίνα Παπαδάκη, Ρεβέκκα Τσιλιγκαρίδου

 Μουσικός επί σκηνής: Δημήτρης Χουντής

«Ιφιγένεια η εν Αυλίδι» του Ευριπίδη

Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων

Σάββατο 24 Αυγούστου, ώρα 21.00

Απαγορεύεται η είσοδος στο θέατρο μετά την έναρξη των παράστασης.

 

Τιμές εισιτηρίων:

  • Τιμή προπώλησης: 12 €
  • Κανονικό εισιτήριο: 15 €
  • Φοιτητικό/ Ανέργων/ Άνω των 65/ Ομαδικό: 10 €
  • ΑΜΕΑ & Συνοδοί ΑΜΕΑ: 8 €

 Προπώληση:

Καβάλα: Κέντρο πληροφόρησης επισκεπτών Δήμου Καβάλας (πρώην ΕΟΤ) Κεντρική Πλατεία, τηλ: 2510-620566, καθημερινά από τις 10:00 μέχρι τις 14:00 και από τις 18:00 μέχρι τις 21:00, ενώ την ημέρα της παράστασης θα γίνεται προπώληση στο ταμείο του Αρχαίου Θεάτρου Φιλίππων από τις 19:00 το απόγευμα.

 Κρηνίδες: Café «Προσκήνιο», Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, τηλ. 2510516090

 Δράμα: «Americanino» Γ. Παπανδρέου 30, Τηλ. 2521058206

 Ξάνθη: Βιβλιοπωλείο «ΔΥΟ», Βενιζέλου 29, τηλ: 25410-27777

Ηλεκτρονική προπώληση: viva.gr

Ισχύουν εισιτήρια Ο.Γ.Α.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να καλείτε στα τηλέφωνα του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας 2510. 220876 – 7 ώρες γραφείου.

Διαβάστε όλο το άρθρο
Σχόλια

Πολιτιστικά

Πρόσκληση συμμετοχής με προϊόντα προς πώληση ή ψυχαγωγικά παιχνίδια στην Ονειρούπολη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πρόσκληση προς ενδιαφερόμενους που επιθυμούν να συμμετάσχουν με προϊόντα προς πώληση ή με ψυχαγωγικά παιχνίδια στη Χριστουγεννιάτικη Αγορά της Ονειρούπολης

Στο πλαίσιο της διοργάνωσης «ΟΝΕΙΡΟΥΠΟΛΗ 2024-2025» θα λειτουργήσει Χριστουγεννιάτικη Αγορά για τις ανάγκες της οποίας πρόκειται να χορηγηθούν εγκρίσεις συμμετοχής στους συμμετέχοντες που πληρούν τις προϋποθέσεις. Με σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου,  καθορίστηκαν τα επιτρεπόμενα είδη πώλησης καθώς και ο αριθμός των αδειών συμμετοχής και το τέλος ανά κατηγορία είδους.

Επίσης, καθορίστηκαν τα επιτρεπόμενα ψυχαγωγικά παιχνίδια που μπορούν να τοποθετηθούν και να λειτουργήσουν σε αυτήν. Σημειώνεται δε, ότι η παραχώρηση χώρου και η αντίστοιχη άδεια λειτουργίας όπως και οι εγκρίσεις συμμετοχής, εκδίδονται μετά από απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου και ισχύουν για συγκεκριμένο χώρο, θέση και διάστημα.

Η αίτηση-υπεύθυνη δήλωση ΚΑΙ  τα δικαιολογητικά κατατίθενται στο πρωτόκολλο του Δήμου Δράμας, σε κλειστό φάκελο από Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2024 έως και Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2024.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν ν’ απευθύνονται κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες στο Δήμο Δράμας στο Αυτοτελές Τμήμα Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης στο τηλέφωνο: 2521350686 – 687 – 689, για την προμήθεια του εντύπου της αίτησης-υπεύθυνης δήλωσης και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά.

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΓΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΗΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΥΠΑΙΘΡΙΑ ΑΓΟΡΑ ONEIΡΟΥΠΟΛΗ 2024-2025

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔ ΕΝΔΙΑΦ ΟΙΚ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ – ΨΥΧΑΓΩΓΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ 24-25

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Πρόσκληση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Πρόσκληση προς συλλόγους, ομάδες, φορείς για αίτηση συμμετοχής με δράσεις στο πρόγραμμα της Ονειρούπολης.

Η μεγαλύτερη χριστουγεννιάτικη γιορτή της χώρας, η Ονειρούπολη της Δράμας, προετοιμάζεται να ανοίξει και φέτος τις πύλες της! Για να προγραμματιστούν σωστά όλες οι εκδηλώσεις και να συνταχθεί ένα πλήρες πρόγραμμα, παρακαλούνται όσοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν με οποιαδήποτε δράση να δηλώσουν έγκαιρα τη συμμετοχή τους μέσω της συγκεκριμένης φόρμας.

Κάθε δραστηριότητα που θα μπορούσε να εμπλουτίσει τη μεγάλη μας γιορτή είναι ευπρόσδεκτη. Βάλτε τη φαντασία σας, το μεράκι σας και την αγάπη σας σε ό,τι κάνετε και ελάτε να το παρουσιάσετε ή να συνεργαστείτε με άλλους! Ελάτε να γίνουμε όλοι κοινωνοί του πνεύματος των Χριστουγέννων και να ζήσουμε τα πιο όμορφα Χριστούγεννα στην Ονειρούπολη της Δράμας!

Οι ενδιαφερόμενοι σύλλογοι, πολιτιστικοί, αθλητικοί, μορφωτικοί, γονέων και κηδεμόνων μαθητών όλων των βαθμίδων, επαγγελματικοί, άλλοι φορείς, ομάδες αλλά και μεμονωμένα άτομα που θέλουν να παρουσιάσουν κάποια δράση  και να τη μοιραστούν με τους επισκέπτες της Ονειρούπολης, θα πρέπει να συμπληρώσουν την επισυναπτόμενη φόρμα συμμετοχής και να την αποστείλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση oneiroupoli@dimosdramas.gr μέχρι τις 20 Οκτωβρίου 2024.

Για λεπτομέρειες, επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τον αρμόδιο αντιδήμαρχο, Χρήστο Μαυρίδη στο τηλ.6973693949.

Αίτηση Συμμετοχής στην «Ονειρούπολη» Δράμας

Ονειρούπολη 2024 – 2025

Όνομα Συλλόγου/Φορέα ………………………………………………….

Όνομα Εκπροσώπου ………………………………………………………

Τηλ. Εκπροσώπου …………………………………………………………

Email Συλλόγου ……………………………………………………………

Email Εκπροσώπου ……………………………………….………………

Πρόταση Συμμετοχής ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………..

Επιθυμητή Ημ/νια Συμμετοχής ……………………………………………

Εκτιμώμενη Χρονική Διάρκεια Συμμετοχής ………………………………

Απαραίτητος Εξοπλισμός …………………………………………………

Δράμα,  …/…/2024

Διαβάστε όλο το άρθρο

Πολιτιστικά

Σκέψεις για το επίπεδο της υποκριτικής τέχνης. Άρθρο, της ηθοποιού Μελίνας Μποτέλλη

Δημοσιεύθηκε

στις

Από

Η γενιά μου, των 60+, έχει ευτυχώς πολλές  πολύ καλές και πολλούς πολύ καλούς ηθοποιούς. Οι λόγοι, που η γενιά μας έχει υψηλού επιπέδου εκπροσώπους, είναι:

1. Η ύπαρξη τότε πολύ λίγων αυστηρών δραματικών σχολών τριετούς φοίτησης, όπως η Δραματική του Εθνικού Θεάτρου, του Κρατικού, του Θεάτρου Τέχνης Κάρολου Κουν, του Πέλου Κατσέλη, του Γιώργου Θεοδοσιάδη κ.α., στις οποίες δίδαξαν ηθοποιοί θεμέλια του Εθνικού Θεάτρου, του Θεάτρου Τέχνης, του ”Ελεύθερου” Θεάτρου.

2. Η ύπαρξη  ”Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος”, που δεν επέτρεπε το ”ότι δηλώσεις είσαι”. Έπρεπε οπωσδήποτε να έχεις τελειώσει μια από αυτές τις σχολές, που επέβλεπε το ΥΠ.ΠΟ.

3. Το γεγονός πως στην επαγγελματική μας ζωή συνεργαστήκαμε με πολύ μεγάλους σκηνοθέτες-δασκάλους, σε έργα ιδιαίτερα σημαντικά και δοκιμαστήκαμε σε πρωταγωνιστικούς ρόλους του κλασικού ρεπερτορίου.

4. Παίξαμε δίπλα σε πρωταγωνιστές, πολύ μεγάλους ηθοποιούς προηγούμενων γενεών. Έτσι με τη διδασκαλία των σπουδαίων σκηνοθετών και την έμμεση διδασκαλία των μεγάλων ηθοποιών διαρκώς μαθαίναμε θέατρο. Καλό θέατρο.

5. Γίναμε γνωστοί στο θεατρόφιλο κοινό της χώρας μέσα από το υψηλής ποιότητας θέατρο. Η τηλεόραση ήρθε αργότερα, διότι προηγήθηκε η δοκιμασία και επιτυχία στο θέατρο.

6. Όταν πηγαίναμε να δούμε θέατρο, οι παραστάσεις ήταν καλές έως πολύ καλές, έως παραστάσεις ‘’σταθμοί’’ του ελληνικού θεάτρου. Αυτό μας έκανε να θέλουμε να γίνουμε καλύτεροι ηθοποιοί.

7. Γίναμε ηθοποιοί, διότι αγαπούσαμε το καλό θέατρο. Όχι για να γίνουμε διάσημοι ή αναγνωρίσιμοι. Γίναμε γνωστοί, διότι κοινό και κριτική και χώρος συναδέλφων μας ξεχώρισε ως καλούς ηθοποιούς.

Τώρα δυστυχώς σε όλα αυτά, που περιγράφω, επικρατεί το ακριβώς αντίθετο. Λυπάμαι βαθύτατα τα ταλαντούχα νέα παιδιά , που πιθανόν θα χαθούν μέσα στο πλήθος της μετριότητας.

Αυτοί είναι οι λόγοι , μαζί με το ότι ζήσαμε τους ‘’μύθους’’ όλων των Τεχνών της Ελλάδας, όπως τον Χατζιδάκι, τον Θεοδωράκη, τον Τσαρούχη, τη Μελίνα, το Ρίτσο, τον Κατράκη, τον Κακογιάννη, τον Αγγελόπουλο και δεκάδες άλλους πραγματικά ΜΕΓΑΛΟΥΣ. Τους προλάβαμε ζωντανούς και ενεργούς. Δόξα τω Θεώ.

Μελίνα Μποτέλλη

ηθοποιός

Διαβάστε όλο το άρθρο

Αναζήτηση στην Google

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Hellenic Train: Διακόπτονται τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη-Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

Μια Βραδιά Γεμάτη Γεύσεις, Μουσική και Διασκέδαση στο Οινοποιείο Château Nico Lazaridi

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 μήνα πριν

50ο Φεστιβάλ ΚΝΕ – «Οδηγητή» στη Δράμα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Σε περίοπτη θέση στο Δημαρχείο Δράμας και στην καρδιά μας η “Άννα Κορακάκη”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Ανησυχία αν εργαστεί στη ΜΕΘ του νοσοκομείου 80χρονος συνταξιούχος γιατρός

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Φωτιά σε δασική έκταση στην περιοχή Σίτνα στη Δράμα – Επιχειρούν και τρία ελικόπτερα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Η αυθαιρεσία και η κατάχρηση εξουσίας δεν έχουν θέση στο Δήμο Δράμας

Χρηστικά3 μήνες πριν

Αποκλειστικά για γυναίκες με άποψη!

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ2 μήνες πριν

Ο Δήμος Δράμας προχωρά στην κοπή δέντρων στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας για λόγους δημόσιας ασφάλειας.

ΑΘΛΗΤΙΚΑ3 μήνες πριν

Δόξα Δράμας: Σύννεφα και ”σκιές” πάνω από το ακίνητο του ΓΣ!

Πολιτιστικά3 μήνες πριν

«Ικέτιδες» του Αισχύλου σε σκηνοθεσία της Μαριάννας Καλμπάρη

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Ελευθερία Αρβανιτάκη & Ελεωνόρα Ζουγανέλη «Ξανά Μαζί»

Πολιτιστικά1 μήνα πριν

Πανδραμινό Θρακιώτικο Αντάμωμα το Σάββατο 31 Αυγούστου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 μήνες πριν

Μεγάλη φωτιά με εκρήξεις στο νοσοκομείο τής Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Γιορτή Κάστανου την Κυριακή 13 Οκτωβρίου στις 12:00 στην Μικρόπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Επισφαλής η λειτουργία της Παθολογικής Κλινικής στο Γενικό Νοσοκομείο Δράμας

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ3 ημέρες πριν

Επερώτηση για την άμεση παρέμβαση και χρηματοδότηση έργων του ΤΟΕΒ Κουδουνίων και Νοτίου Δράμας

Χρηστικά3 ημέρες πριν

Γιατί να επιλέξεις το Live casino για τη διασκέδασή σου

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ4 ημέρες πριν

Τοιχοθεραπεία: “Δε φοβήθηκα, γιατί εκπαιδεύτηκα!”

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ5 ημέρες πριν

Παραίτηση 12 γιατρών του Νοσοκομείου Δράμας

Πολιτιστικά6 ημέρες πριν

Πρόσκληση συμμετοχής με προϊόντα προς πώληση ή ψυχαγωγικά παιχνίδια στην Ονειρούπολη

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Ξανθόπουλος: Επίκαιρη Ερώτηση για την άμεση ενίσχυση του νοσοκομείου Δράμας

ΑΘΛΗΤΙΚΑ6 ημέρες πριν

Με ήττα το ντεμπούτο της ΔΟΞΑ 2016 F.C. στο πρωτάθλημα της Α Εθνικής

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ6 ημέρες πριν

Νέοι πόροι και τεχνολογίες αιχμής αξιοποιούνται για το Φυσικό Αέριο στη Δράμα

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Διακοπή νερού την Κυριακή 06-10 από τις 09:00 έως τις 16:00

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Αήττητη στη σεζόν η Bianco Monte Δράμα με 4 νίκες και μια ισοπαλία

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Α ΕΠΣ Δράμας 3η Αγωνιστική. Αποτελέσματα – Βαθμολογίες

ΤΟΠΙΚΑ ΝΕΑ1 εβδομάδα πριν

Βιωματικό σεμινάριο προσωπικής ανάπτυξης για ενήλικες

ΑΘΛΗΤΙΚΑ1 εβδομάδα πριν

Σπουδαία μεταγραφή για τον ΚΑΟΔ ο σέντερ ύψους 2,09 Μίλαν Μάρκοβιτς

Βρείτε μας στο Facebook

Είμαστε στο Facebook και εδώ

Διαφημίσεις

top 30 ημερών